اینستاگرام نحوه نمایش استوری در نسخه دسکتاپ را تغییر داد
1 min read

اینستاگرام نحوه نمایش استوری در نسخه دسکتاپ را تغییر داد

سرانجام آپدیت جدید اینستاگرام برای نمایش استوری در نسخه دسکتاپ با ظاهر جدید عرضه شد. پس از درخواست های فراوان کاربران نسخه دسکتاپ این شبکه اجتماعی، بالاخره اینستاگرام نحوه نمایش استوری در مرورگرهای رایانه ای را تغییر داد.

نمایش استوری اینستاگرام در نسخه دسکتاپ با سبکی جدید :

آپدیت جدید نوع نمایش استوری های اینستاگرام را تغییر داده و کاربران راحت تر از قبل می توانند به انتخاب و دیدن استوری ها مشغول شوند. لازم به ذکر است که رابط کاربری این شبکه اجتماعی در نسخه دسکتاپ تغییر چندانی نکرده و فقط تغییرات جزئی در بخش استوری دیده می شود.

در طراحی جدید رابط کاربری بخش استوری در نسخه دسکتاپ اینستاگرام، کاربران می‌توانند با کلیک کردن روی استوری مد نظر آن را مشاهده نمایند و استوری انتخاب شده در وسط صفحه نمایش نشان داده می شود و کاربر می تواند پیش نمایشی از استوری بعد و قبل را در کنار آن مشاهده کند.

طی یک سال گذشته استفاده کاربران از نسخه دسکتاپ شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام به شدت رشد کرده است و انتظار می رود از این پس فیس بوک آپدیت های منظم و بیشتری را برای آن طراحی و عرضه کند تا کاربران بتوانند در نسخه دسکتاپ نیز به مانند گوشی های هوشمند از تمامی امکانات برنامه استفاده کنند.

آپدیت اینستاگرام وب

اینستاگرام چندی پیش ویژگی‌ های این برنامه که فقط در نسخه موبایل قابل دسترسی بوده اند را نیز به نسخه دسکتاپ این برنامه نیز گسترش داده است، برای مثال می‌توان به امکان دسترسی به بخش دایرکت مسیج کاربران در نسخه وب اشاره کرد.

فیس بوک مالک این شبکه اجتماعی قبلا به صراحت اعلام کرده بود که تمرکز و حوزه گسترش این برنامه را بر روی ابزارهایی برای کسب و کارها و شرکت های فعال در این شبکه اجتماعی معطوف خواهد کرد. به نظر می رسد، آپدیت جدید در جهت رضایت هرچه بیشتر کاربران نسخه دسکتاپ انجام شده است و فیس بوک نمی خواهد تجربه تلخ نارضایتی کاربران واتس اپ را در دیگر برنامه تحت مالکیت خود تجربه کند.

نوشته اینستاگرام نحوه نمایش استوری در نسخه دسکتاپ را تغییر داد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code