شیائومی Mi 11 Pro احتمالا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد
1 min read

شیائومی Mi 11 Pro احتمالا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد

چندی پیش، شایعات و گزارشاتی منتشر شدند مبنی بر اینکه شیائومی Mi 11 Pro با باتری 4700 میلی آمپر ساعتی معرفی می‌شود. امروز، منبعی دیگر که به نمونۀ اولیه این گوشی دسترسی دارد، ادعا می‌کند که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی منبع تغذیه این دستگاه خواهد بود. برای مشاهده ادامه این خبر، با ما همراه باشید.

شیائومی Mi 11 Pro

شیائومی Mi 11 Pro

مشخصات تکمیلی باتری گوشی آیندۀ شیائومی

امروز، یک افشاگر معروف چینی، در Weibo به باتری دو گانه و سوپر فست شارژ Mi 11 Pro اشاره کرد. خبری که دو روز پیش مبنی بر معرفی این گوشی با شارژر بی‌سیم 67 واتی منتشر شد، با پست داخل Weibo همخوانی دارد؛ بنابراین می‌توانیم ادعا کنیم که تا حدودی قضیه فست شارژ قابل اطمینان است. این افشاگر، از منبع خود نامی نبرد و تنها اشاره به فست شارژ، باتری دو گانه 5000 میلی آمپر ساعتی و اینکه مدل پیشرفته شیائومی Mi 11 نسخه بهبود یافتۀ Mi 10 Ultra است، داشت.

بر اساس آخرین ادعا، می‌توان حدس زد که نسخه پیشرفته تر شده Mi 10 Ultra ، باید از فست شارژ قدرتمندتر یا مشابه آن بهره ببرد. اما نکته جالب اینجاست، منابعی معتبر چند روز پیش به همین قضیه فست شارژ اشاره داشتند؛ و می‌گفتند که Mi 11 Pro از همان فست شارژ 120 واتی نسل قبلی استفاده می‌کند. با این حال، هیچ گونه اعلامیه رسمی از کمپانی شیائومی منتشر نشده است. امیدواریم این شرکت، تاریخ معرفی و مشخصات تکمیلی را مشخص کند تا ببینیم این شایعات صحت دارند یا خیر.

نظرات و پیشنهادات شما

می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره این مطلب، در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته شیائومی Mi 11 Pro احتمالا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code