شیائومی می ۱۱ لایت با دوربین پریسکوپی و تراشه جدید کوالکام در راه است
1 min read

شیائومی می ۱۱ لایت با دوربین پریسکوپی و تراشه جدید کوالکام در راه است

سه هفته پیش بود که برای شما نوشتیم شیائومی می ۱۱ لایت همان پوکو F2 خواهد بود. در حاضر فقط ما شیائومی Mi 11 را به صورت رسمی در بازار داریم و طبق عادت شیائومی، این خانواده باید خیلی شلوغ تر از یک دستگاه باشد! به همین دلیل امروز می بینیم که شیائومی می ۱۱ لایت با دوربین پریسکوپی و تراشه جدید کوالکام در راه است.

شیائومی می ۱۱ لایت

اگر درباره دوربین پریسکوپی خیلی هیجان زده شده اید باید بگویم که خب پیش از این شیائومی Mi 10 Youth Edition 5G با ۵ برابر زوم اپتیکال و Snapdragon 765G معرفی شده بود. به این ترتیب اصلا بعید نیست که این عضو خانواده Mi 11 شیائومی در ادامه همین نسخه یوث ادیشن (جوانان) ارایه شود.

شیائومی در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ پرچمدار Mi 11 را معرفی کرد و شایعات حاکی از پیوستن دو گوشی دیگر به خانواده است. این گوشی ها Mi 11 Lite و Mi 11 Pro هستند. اولین مورد انتظار می رود که کمی از قدرت کمتری برخوردار بوده و ارزان تر باشد. امروز اما یک گزارش برخی مشخصات آن را نشان داد.

شیائومی می ۱۱ لایت (رندر غیررسمی)

طبق گفته منبع چینی، Mi 11 Lite دارای یک صفحه نمایش OLED با یک سوراخ برای یک دوربین سلفی، یک چیپست Qualcomm SM7350 ، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۵ برابر خواهد بود.

هر یک از این ویژگی ها جالب به نظر می رسد. اول از همه ، هیچ تراشه ای با نام SM7350 توسط کوالکام معرفی نشده است. برخی افراد حدس می زنند که این یک Snapdragon 755G است که از معماری ۵ نانومتری بهره برده است و پردازنده مرکزی آن دارای یک هسته فوق العاده قدرتمند Cortex-A78 خواهد بود.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در مقایسه با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی Mi 11 (که همان سنسور و لنز Xiaomi Mi 10 سال گذشته است) تنزل رتبه دارد، اما این بار به نظر می رسد لنز پریسکوپ این شرکت را همراه خود ارایه خواهد کرد. دوربین تله پریسکوپی یک جز نسبتاً گران قیمت است و دیدن آن در یک گوشی با پسوند لایت بسیار تعجب آور است چرا که حتی Mi 11 آن را ندارد!

همیشه این احتمال وجود دارد که منبع اطلاعات را اشتباه گرفته باشد یا او در مورد تلفن دیگری صحبت کند، اما وقتی شیائومی گوشی Mi 11 Lite را معرفی کند، همه چیز مشخص می شود.

نظر شما چیست؟ مننتظر می ۱۱ لایت هستید؟

نوشته شیائومی می ۱۱ لایت با دوربین پریسکوپی و تراشه جدید کوالکام در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code