مشخصات فاش شده از اوپو Find X3 Pro به همراه زمان معرفی
1 min read

مشخصات فاش شده از اوپو Find X3 Pro به همراه زمان معرفی

اوپو، اخیرا در حال آماده سازی پرچمدار خود است که طبق اخبار، به زودی آن را معرفی می‌کند. هم اکنون، مشخصاتی از آن منتشر شده‌اند و هرچه به زمان معرفی نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری منتشر می‌شوند. در جدیدترین اخبار، مشخصات کلیدی اوپو Find X3 Pro فاش شده است. برای مشاهده این اطلاعات، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخصات لو رفته از پرچمدار بعدی اوپو

مشخصات لو رفته از اوپو Find X3 Pro

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، به پرچمدار بعدی اوپو با شماره مدل PEEM00 اشاره دارد. بسیاری از منابع معتبر دنیا، تأیید کرده‌اند که این شماره مدل مختص اوپو Find X3 Pro است. این گوشی مانند اکثر پرچمداران معرفی شده یا آیندۀ سال 2021 از تراشه اسنپدراگون 888 بهره خواهد ‌برد. ColorOS 11 برپایۀ اندروید 11 ، 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم نیز مکمل این بخش محسوب می‌شوند. نمایشگر 6.7 اینچیِ گوشی آیندۀ اوپو نیز با رزولوشن 3216 × 1440 و تکنولوژی OLED عرضه خواهد شد؛ که نرخ تازه سازی (رفرش ریت) تطبیقی از 10 الی 120 هرتز را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

رندر منتشر شده از اوپو Find X3 Pro توسط Evan Blass

رندر منتشر شده از اوپو Find X3 Pro توسط Evan Blass

بد نیست نگاهی هم به بخش پشتی دستگاه بیندازیم. جایی که طبق رندرها و گزارشات قبلی، ماژول چهارگانه دوربین در آن قرار دارد. دو سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX776 و دوربین ماکرو میکروسکوپی با زوم 25 برابر، احتمالا از مشخصات این ماژول خواهد بود. علاوه بر این‌ها، چندی پیش توسط Evan Blass رندرهایی از این گوشی منتشر شد. هم اکنون، با گذر اوپو Find X3 Pro از گواهی‌نامۀ FCC ، منابعی مختلف مدعی معرفی این گوشی در مارس 2021 هستند.

از همه این‌ها که بگذریم، باز هم به همان حرف همیشگی میرسیم: هیچ یک از این اطلاعات صحت نداشته و از سوی منابع رسمی تایید نشده است. امیدواریم این پرچمدار مانند تلفن‌های جذاب امسال، با مشخصاتی خیره کننده معرفی شود. من که بی صبرانه منتظر معرفی این گوشی هستم! 😅 شما چطور؟

نظرات و پیشنهادات شما

می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره این مطلب، در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته مشخصات فاش شده از اوپو Find X3 Pro به همراه زمان معرفی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code