گلکسی F62 سامسونگ با تراشه ۷ نانومتری استفاده شده در گلکسی نوت ۱۰ به زودی ارایه می شود
1 min read

گلکسی F62 سامسونگ با تراشه ۷ نانومتری استفاده شده در گلکسی نوت ۱۰ به زودی ارایه می شود

تراشه اگزینوس ۹۸۲۵ یک نسل قبل از اگزینوس ۹۹۰ است و این یعنی ۲ نسل قبل از تراشه پرچمدار فعلی سامسونگ اگزینوس ۲۱۰۰ اما حضورش روی یک گوشی میان رده می تواند جالب باشد. امروز Sammobile دوباره عنوان می کند که گلکسی F62 سامسونگ با تراشه ۷ نانومتری استفاده شده در گلکسی نوت ۱۰ به زودی ارایه می شود.

گلکسی F62

سامسونگ به زودی یک گوشی هوشمند میان رده جالب با نام Galaxy F62 را ارایه خواهد کرد. این دستگاه اولین بار دو ماه پیش، با همان پردازنده مورد استفاده در سری Galaxy Note 10 از سال ۲۰۱۹ دیده شد. غول فناوری کره ای اکنون شروع به تیزر نسخه جدید Galaxy F62 به همراه برخی مشخصات کرده است.

گوشی Galaxy F62 از ۲۷ بهمن ۹۹ در هند ارایه می شود. این گوشی هوشمند از طریق Flipkart برای خرید در دسترس خواهد بود. سامسونگ به لطف پردازنده ۷ نانومتری Exynos 9825 تأیید کرده که Galaxy F62 بهترین عملکرد را در کلاس خواهد داشت. این شرکت در تیزر تبلیغاتی خود ادعا کرده است که این تلفن در AnTuTu امتیاز بالای ۴۵۲ هزار، در آزمون چند هسته ای Geekbench 5 امتیاز بالای ۲۴۰۰ و در GFXBench 5 موفق به اجرای ۶۸ فریم بر ثانیه (احتمالاً Manhattan 3.1 1080p offscreen) شده است.

گلکسی F62

این شرکت همچنین اولین نگاه به Galaxy F62 را در وب سایت Flipkart نشان داد. به نظر می رسد این گوشی از یک نمایشگر Super AMOLED Infinity-O در جلو، دوربین چهارگانه در عقب و یک حسگراثر انگشت خازنی در سمت راست برخوردار است. طراحی دوربین عقب شبیه دوربین Galaxy A12 به نظر می رسد و گوشی دارای رنگ بندی گرادیانتی در پشت است.

گزارش های قبلی ادعا می کردند که Galaxy F62 از سیستم عامل اندروید ۱۱ به صورت پیش فرض استفاده می کند، باتری 7000 میلی آمپری دارد و قیمت آن در هند حدود 350 دلار است.

گلکسی F62 سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد

از دیگر ویژگی هایی که می توانیم با تلفن انتظار داشته باشیم، پشتیبانی از دو سیم کارت، LTE ، GPS ، Wi-Fi b / g / n / ac ، بلوتوث 5.0 ، NFC ، پورت USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری است. این دستگاه همچنین می تواند با شارژ سریع 25 وات سازگار باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر Galaxy F62 هستید؟ البته حضور این دستگاه در بازار ما خیلی قطعی نیست.

نوشته گلکسی F62 سامسونگ با تراشه ۷ نانومتری استفاده شده در گلکسی نوت ۱۰ به زودی ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code