از گلکسی اس ۲۲ سامسونگ چه انتظاراتی داریم؟
1 min read

از گلکسی اس ۲۲ سامسونگ چه انتظاراتی داریم؟

سامسونگ گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس +۲۱، و گلکسی اس ۲۱ اولترا به تازگی در فروشگاه ها عرضه شده اند – البته به خاطر همه گیری کرونا خیلی از فروشگاه ها فقط در حال فروش آنلاین هستند- ولی ما به همین زودی به فکر این افتاده ایم که سامسونگ چه بهبود هایی را می تواند برای سری گلکسی اس ۲۲ در آینده در نظر بگیرد.

اطلاعات کمی درباره پرچمدار بعدی سری اس گوشی های هوشمند سامسونگ در دسترس قرار دارد و احتمالا قبل از اینکه خبری از گلکسی اس ۲۲ بشنویم، شاهد اخباری از گلکسی نوت ۲۱، گلکسی زد فولد ۳، و گلکسی زد فلیپ ۳ باشیم.

هرچند ما کلیه اخبار مرتبط با گلکسی اس ۲۲، از تاریخ عرضه  و قیمت گرفته تا ویژگی های مختلف را در ماه های آینده پوشش خواهیم داد. به نقل از TechRadar، فعلا ما یک لیست نهایی از بهبود هایی که دوست داریم در گوشی بعدی سری پرچمدار گلکسی اس ببینیم را تهیه کرده ایم.

تاریخ عرضه و قیمت گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

اطلاعات آنچنانی از زمان عرضه گلکسی اس ۲۲ سامسونگ وجود ندارد اما انتظار داریم که سامسونگ از برنامه ای مشابه با برنامه سال ۲۰۲۱ خود پیروی کند که بر اساس آن سامسونگ تاریخ عرضه پرچمدار خود را کمی زودتر از سال های قبل تنظیم کرد و در اواسط ژانویه از این گوشی ها رونمایی کرد.

آیا این بدین معنی است که ما سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ را در ژانویه ۲۰۲۲ مشاهده خواهیم کرد؟ هیچ تضمینی در این رابطه وجود ندارد و سامسونگ ممکن است تصمیم بگیرد تا به بازه زمانی همیشگی خود در ماه فوریه یا مارس برگردد و یا حتی با تصمیم به عرضه زودتر، حتی زودتر از ماه ژانویه از این سری دستگاه ها رونمایی کند.

طبیعتا هیچ کس نمی داند که چه انتظاری از سامسونگ در این رابطه باید داشته باشد، اما به محض اینکه اطلاعات منتشر شده دید بهتری به ما بدهد، به طور مفصل در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

در مورد قیمت هم شرایط همینطور است، هنوز در این مورد مطمئن نیستیم، اما انتظار داریم که در محدود قیمتی سری گلکسی اس ۲۱ باشد. قیمت گلکسی اس ۲۱ سامسونگ از ۷۹۹ دلار شروع می شد و پایه قیمتی گلکسی اس + ۲۱ برابر ۹۹۹ دلار  و گلکسی اس ۲۱ اولترا ۱۱۹۹ دلار بود.

اخبار و اطلاعات لو رفته

هنوز خیلی مانده تا اخباری در رابطه با مشخصات گلکسی اس ۲۲ سامسونگ بشنویم. هرچند چند خبر کوچک تا به این جای کار در این رابطه منتشر شده است.  به عنوان مثال در خبری اعلام شد که سامسونگ در حال کار بر روی تراشه اگزینوس ۹۸۵۵ می باشد و انتظار می رود که برای گلکسی اس ۲۲ در سال ۲۰۲۲ آماده شود. اطلاعات زیادی در رابطه با عملکرد این تراشه منتشر نشده است، اما حداقل می دانیم که نام این مدل چه خواهد بود.

سامسونگ همچنین تایید کرده است که در گوشی های هوشمند آینده خود خبری از شارژر در جعبه نخواهد بود . بنابراین اگر یک شارژر خوب ندارید، باید علاوه بر پرچمدار سامسونگی خود یک شارژر هم خریداری کنید.

ما چه انتظاراتی داریم

حالا که منتظر هستیم تا اطلاعات بیشتری از سامسونگ گلکسی اس ۲۲ منتشر شود، تصمیم گرفته ایم فکر کنیم و لیستی از بهبود هایی که دوست داریم سامسونگ در سری پرچمدار آینده خود ایجاد کند را بنویسیم.

پشتیبانی مجدد از microSD

ساده است و کافی است تا سامسونگ یک قدم کوتاه بیاید زیرا این شرکت همیشه در کنار گوشی های هوشمند خود پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را نیز عرضه می کرد. برای افرادی که از این موضوع اطلاع ندارند باید بگوییم که سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ از درگاه کارت حافظه پشتیبانی نمی کند که یعنی شما قادر به افزایش حافظه دستگاه خود نخواهید بود.

یک گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ با حافظه ۱۲۸ گیگ را خریداری کرده اید؟ شما باید با همان میزان حافظه کنار بیایید. مهم نیست چه مدت از گوشی استفاده کنید، گزینه ای برای افزایش حافظه وجود ندارد. این مشکل با برندهای دیگر همچون اپل نیز وجود دارد. اما ما ترجیح می دهیم که سامسونگ همانند گذشته راهی برای افزایش حافظه در اختیار کاربر قرار دهد.

قرار دادن گزینه های بهتر برای ذخیره سازی

در موضوع حافظه ذخیره سازی گفتیم که سری گلکسی اس ۲۲ می بایست برای افرادی که قصد خرید آنها را دارند گزینه های ذخیره سازی بیشتری در دسترس قرار دهد. اهمیت این موصوع وقتی بیشتر می شود که شرکت تصمیم می گیرد که دیگر از گزینه کارت حافظه جانبی پشتیبانی نکند.

به عنوان مثال گلکسی اس ۲۱ فقط در گزینه های ۱۲۸ گیگ و ۲۵۶ گیگ عرضه می شود و اگر به فضای بیشتری برای ذخیره کردن فایل های خود احتیاج داشته باشید باید به سراغ گلکسی اس ۲۱ اولترا بروید.

قیمت را باز هم کاهش دهد

سامسونگ قیمت سری گلکسی اس ۲۱ را در مقایسه با پرچمداران سری گلکسی اس در سال ۲۰۲۰ کاهش داد و این کار قدمی قابل تحسین از سوی سامسونگ بود، ولی ما دوست داریم که قیمت ها در سال ۲۰۲۲ باز هم کاهش پیدا کنند.

البته که این خواسته بزرگی است. گلکسی اس ۲۱ اولترا پر از فناوری های پیشرفته و جدید است و بعید به نظر می رسد که سامسونگ بتواند قیمت این دستگاه ها را بیش از سری پرچمدار خود در سال ۲۰۲۱ کاهش دهد.

با این وجود وقتی که گلکسی اس ۲۱ را با گلکسی اس ۲۰ مقایسه کردیم متوجه شدیم که خیلی از مشخصات پسرفت داشته اند و اگر این شرکت می خواهد تا به روند ارائه مشخصاتی کمتر از آنچه به آن عادت کرده ایم ادامه دهد، فکر می کنیم که می بایست قیمت را بیش از این کاهش دهد.

جذاب تر کردن نسخه های پایه

ممکن است سامسونگ گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس +۲۱ جذاب ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار نباشند، اما همچنان انتخاب های فوق العاده ای به حساب می آیند. ما در TechRadar به هرکدام از آنها ۴ ستاره دادیم و به گلکسی اس ۲۱ اولترا نیز که کمی نوآور تر بود ۴.۵ ستاره دادیم.

ما نمی دانیم چطور، اما دوست داریم ویژگی های بیشتری را در آن دو دستگاه ارزانتر از  که در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد، شاهد باشیم.ما دوست داریم که سامسونگ ویژگی های پیشرفته و شاخصی همچون پشتیبانی از قلم S Pen Stylus و یا دوربین تله فوتو و زوم ۱۰۰ برابری دیجیتال را به آنها بیاورد.

گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس +۲۱ نسبت به گوشی های نسل قبلی خود اندکی پسرفت داشتند، به خاطر همین دوست داریم هنگامی که این دو مدل را در سال ۲۰۲۲ می بینیم، کمی جذاب تر باشند.

اجتناب از ترکیب شیشه و پلاستیک

شاید این موضوعی نباشد که همه به آن اهمیت دهند، اما گلکسی اس ۲۱ از بدنه پشتی شیشه ای فاصله گرفت و به Glasstic روی آورد. این نامی است که سامسونگ برای ترکیبی از شیشه و پلاستیک انتخاب کرده است و حس گوشی رده بالایی را به کاربر منتقل نمی کند.

هر دو مدل گلکسی اس +۲۱ و اس ۲۱ اولترا همچنان با شیشه عرضه می شوند و ما دوست داریم که با توجه به قیمت این دستگاه ها سامسونگ برای ساخت همه ی اعضای سری گلکسی اس ۲۲ از این ماده استفاده کند.

افزایش پشتیبانی بیشتر از استایلوس در مدل اولترا

دیگر لازم نیست برای تجربه مزایای استفاده از قلم سامسونگ استایلوس یک گوشی هوشمند سری گلکسی نوت را خریداری کنید. برای اینکار شما می توانید به سراغ گلکسی اس ۲۱ اولترا نیز بروید. ما تجربه استفاده از قلم استایلوس را مثبت ارزیابی می کنیم و  این تغییر برای آنهایی که به دنبال این ابزار جانبی هستند، گزینه خوبی خواهد بود.

با وجود اینها، پشتیبانی از قلم S Pen به گستردگی سری گلکسی نوت نیست و برای اینکه از برخی ویژگی ها استفاده کنید می بایست به سراغ S Pen Pro بروید که آن نیز هنوز در دسترس نیست. ما امیدواریم که قابلیت های S Pen سامسونگ در سال ۲۰۲۲ به شکل کامل تری در سری گلکسی اس حضور پیدا کنند.

نوشته از گلکسی اس ۲۲ سامسونگ چه انتظاراتی داریم؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code