شیائومی می ۱۱ اولترا را پیش از معرفی ببینید: قاب دوربین عجیب 😶
1 min read

شیائومی می ۱۱ اولترا را پیش از معرفی ببینید: قاب دوربین عجیب 😶

یکی از بزرگترین قاب های دوربین را می توان در شیائومی می ۱۰ اولترا و سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا دید. من حقیقتا طرفدار قاب دوربین برجسته و حتی بزرگ (از نظر مساحت نسبت به مساحت قاب پشتی) نیستم اما ترند طراحی این روزها این است و گاها به دلیل محدودیت های فضای داخل موبایل چنین اتفاقی رخ می دهد. اما تا کجا قابل پذیرش است؟ امروز شیائومی می ۱۱ اولترا پیش از معرفی رسمی کاملا لو رفته است و می توانید طراحی قاب دوربین عجیب آن را ببینید و روز جمعه ای به آن فکر کنید که این بازی کثیف تا کجا می خواهد ادامه داشته باشد؟

شیائومی می ۱۱ اولترا

گوشی شیائومی Mi 11 که روزهای واپسین سال ۲۰۲۰ در چین رونمایی شد، اوایل این هفته اولین نمایش جهانی خود را انجام داد. انتظار داشتیم این شرکت گوشی های Mi 11 Lite و Mi 11 Pro را نیز در این مراسم معرفی کند، اما این اتفاق نیفتاد. در حالی که هنوز هیچ خبری از سازنده چینی تلفن در مورد مدلهای Lite و Pro نیست، Mi 11 Ultra در یک ویدیوی دیده شده است. نه یک عدد، بلکه دو عدد آن هم در رنگ بندی!

شیائومی می ۱۱ اولترا

شیائومی می ۱۱ اولترا

امروز در گزارشی که Gsmarena منتشر کرد، یک یوتیوبر فیلیپینی ویدیو Mi 11 Ultra را در کانال یوتیوب Tech Buff PH منتشر کرده است. این ویدئو را می توانید پایین تر تماشا کنید:

شیائومی Mi 11 Ultra به لطف وجود یک قاب دوربین بزرگ در پشت، سه دوربین 50 مگاپیکسل اصلی، 48 مگاپیکسلی فوق عریض و 48 مگابایت پریسکوپی را ارایه می کند. البته از نظر طراحی ما را به یاد Poco M3 می اندازد که این بار البته خیلی قاب بیرون زده تری دارد. فلش LED و صفحه نمایش ثانویه هم در این کادر وجود دارد. نمیاشگر ثانویه برای چه است؟ برای این که هنگام سلفی گرفتن با دوربین اصلی بتوانید خود را در آن نمایشگر کوچک ببینید مثلا. یا ما حدس می زنیم برای اینکه وقتی گوشی به صورت روی میز است، نوتیفیکیشن را ببینید.

ما دو دستگاه را در ویدئو بالا می بینیم، یکی به رنگ سفید و دیگری به رنگ سیاه. هر دو واحد دستگاه به دوربین پریسکوپی با عبارت 120X هک شده در بخش سمت راست قاب دوربین همراه هستند. مشخصا این نشان می دهد شیائومی می ۱۱ قادر به زوم 120X است.

شیائومی می ۱۱ اولترا سفید

شیائومی می ۱۱ اولترا سفید

شیائومی می ۱۱ اولترا مشکی

شیائومی می ۱۱ اولترا مشکی

با این حال، مدل سفید دارای عبارت “Ultra Pixel AI Camera” است که زیر 120X نوشته شده است، در حالی که نسخه سیاه به جای آن عبارت، عبارت دیگری شامل مشخصات دوربین از قرار “120X ، 12-120mm 1:1.95-4.1” را نشان می دهد. مشخص نیست که چرا این دو گوشی متن متفاوتی دارند، اما این ممکن است به این دلیل باشد که هر دو دستگاه از نمونه های اولیه هستند.

بر اساس این ویدیو، شیائومی Mi 11 Ultra صفحه نمایش OLED دو لبه خمیده در اندازه 6.81 اینچ به رزلوشن WQHD+ با رفرش ریت 120 هرتز را ارایه می کند که توسط شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس پوشانده شده است. همچنین در گوشه بالا سمت چپ سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار دارد.

شیشه گوریلا گلس ویکتوس (Gorilla Glass Victus) رسما معرفی شد: نمایشگر لبه خمیده مقاوم تر

شیائومی Mi 11 Ultra مجهز به Snapdragon 888 است و دارای رابط کاربری MIUI 12.5 است. سایر مشخصات شیائومی Mi 11 Ultra که توسط توتیوبر ما فاش شده است، شامل پشتیبانی از 5G، گواهی مقاومت IP68، بلندگوهای تنظیم شده توسط Harman / Kardon و باتری 5000 میلی آمپری با شارژ سیمی و بی سیم 67W و شارژ بی سیم معکوس 10W است.

هنوز درباره تاریخ معرفی این دستگاه خبری نداریم اما در حال حاضر و با این ویدیو، حدس می زنیم که خیلی با معرفی رسمی فاصله نداشته باشیم.

نظر شما چیست؟ این طراحی را برای شیائومی Mi 11 Ultra می پسندید؟ برجستگی قاب دوربین تا چه حد برای شما قابل قبول است؟

نوشته شیائومی می ۱۱ اولترا را پیش از معرفی ببینید: قاب دوربین عجیب 😶 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code