آیفون ۱۲ پرو مکس محبوب ترین گوشی مجهز به 5G در آمریکا
1 min read

آیفون ۱۲ پرو مکس محبوب ترین گوشی مجهز به 5G در آمریکا

آیفون ۱۲ پرو مکس محبوب ترین تلفن 5G در تمام ایالات متحده به جز یک ایالت است. همان طور که انتظار می رفت، آیفون ۱۲ پرو مکس پس از عرضه توانست به راحتی دل آمریکایی ها را بدست آورد و در ۴۹ ایالت آمریکا عنوان محبوب ترین گوشی مجهز به 5G در آمریکا را از آن خود کند.

آیفون ۱۲ پرو مکس محبوب ترین گوشی مجهز به 5G در آمریکا

براساس اطلاعات جدید اختصاصی Speedtest که توسط Pcmag منتشر شده است، آیفون ۱۲ پرو مکس اپل محبوب ترین تلفن 5G در ۴۹ ایالت از ۵۰ ایالت ایالات متحده است و آیفون ۱۲ پرو نیز محبوب ترین تلفن 5G در آخرین ایالت این کشور است.

اوكلا و شركت تحقيقاتي M Science تعداد كاربران و فروش تلفن هاي 5G را در آمريكا مورد بررسي قرار دادند تا میزان محبوبيت آن ها را بدست آورند. اگرچه تعجب آور نخواهد بود که آیفون ها در ایالات متحده بسیار مورد علاقه قرار می گیرند، اما قابل توجه است که بزرگ ترین و گران ترین آیفون در رتبه بندی هر دو شرکت ارائه دهنده پیشرو است.

محبوب ترین گوشی مجهز به 5G در آمریکا

این گزارش ها بر اساس میزان فروش گوشی های 5G تا اوایل سال میلادی جدید صورت گرفته است. طبق داده های هر دو شرکت اوکلا و M Science ، آیفون ۱۲ پرو مکس در ۴۹ ایالت بیشترین میزان فروش را داشته است و در ایالت پنجاهم یعنی ایالت ورمونت، یکی از این شرکت ها آیفون ۱۲ و دیگری آیفون ۱۲ پرو را پرفروش ترین گوشی می دانند.

همان طور که انتظار می رفت، کمترین میزان فروش به آیفون ۱۲ مینی تعلق گرفت که قبلا نیز گزارش هایی مبنی بر اینکه فروش این مدل نتوانسته است شرکت اپل را راضی کند منتشر شده بود.

از ۳۳ گوشی 5G که در این بررسی قرار گرفتند، ۱۴ گوشی برتر متعلق به اپل و سامسونگ بوده اند.

نوشته آیفون ۱۲ پرو مکس محبوب ترین گوشی مجهز به 5G در آمریکا اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code