پوستر و رندر جدید هوآوی میت ایکس ۲ | Mate X2 را ببینید
1 min read

پوستر و رندر جدید هوآوی میت ایکس ۲ | Mate X2 را ببینید

هوآوی پوستر جدیدی از گوشی تاشو آینده خود یعنی هوآوی میت ایکس ۲ منتشر کرده است. این پوستر نشان می دهد که این شرکت طراحی هوشمند و جدیدی را برای گوشی هوشمند تاشو آینده خود در نظر گرفته است.

هوآوی میت ایکس ۲ | Mate X2

اولین بار شرکت هوآوی در سال ۲۰۱۹ قدام به طراحی و تولید گوشی های تاشو کرد. اولین مدل این سری مدل میت ایکس نام داشت و سپس سال بعد نسخه تازه شده آن با نام Mate Xs در سال ۲۰۲۰ با طراحی های تقریبا یکسان ارائه شد. هر دو دستگاه دارای یک نمایشگر بزرگ با اندازه بزرگ بودند که می توانست از وسط تا شود. وقتی تا می شد، نمایشگر در قسمت بیرونی دستگاه باقی ماند و کاربر می توانست به ادامه کار با آن بپردازد.

پوستر گوشی میت ایکس ۲

دستگاه های Galaxy Fold سامسونگ مجهز به طراحی جمع شونده هستند. به این صورت که دستگاه به داخل تا می شود. به نقل از gizmochina، به نظر می رسد که هوآوی میت ایکس ۲ که قرار است ۴ اسفند به صورت رسمی معرفی شود، طراحی مشابهی با مدل های گلکسی فولد سامسونگ داشته باشد.

معرفی رسمی هوآوی میت ایکس ۲ همزمان با رویداد کنگره جهانی موبایل شانگهای ۲۰۲۱ است که هفته آینده برگزار خواهد شد. دستگاه نهایی احتمالا شبیه رندر زیر خواهد بود.

رندر گوشی میت ایکس ۲

رندر گوشی میت ایکس ۲

همان طور که مشاهده می کنید، ممکن است میت ایکس ۲ از طریق نمایشگر داخلی خود یک تجربه مشاهده تمام صفحه را ارائه دهد. نمایشگر بیرونی ممکن است دارای بریدگی قرص شکل باشد. حدس زده می شود که Mate X2 دارای صفحه نمایش تاشو 8.01 اینچی ساخت شرکت BOE چین است. انتظار می رود از رزولوشن 2480 * 2220 پیکسل پشتیبانی کند. احتمالا در جلو دستگاه نیز از یک صفحه نمایش 6.45 اینچی استفاده کند که رزولوشن 2270 * 1160 پیکسل را ارائه دهد.

چیپست Kirin 9000 و یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری ممکن است Mate X2 را تأمین کند. به احتمال زیاد با سیستم عامل اندروید ۱۰ عرضه می شود و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات را به همراه داشته باشد.

در بخش دوربین، احتمالا این مدل دارای یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو باشد و ماژول دوربین پشت آن ممکن است شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ، لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی باشد.

نوشته پوستر و رندر جدید هوآوی میت ایکس ۲ | Mate X2 را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code