گلکسی A52 سامسونگ ضدآب خواهد بود!
1 min read

گلکسی A52 سامسونگ ضدآب خواهد بود!

گلکسی A52 سامسونگ مشخصا یکی از گوشی های پرفروش این شرکت کره ای برای سال ۲۰۲۱ خواهد بود. اگر به یاد داشته باشید خانواده گلکسی A فقط در دو نسل و آن هم در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ (در بعضی مدل ها) ضد آب بودند. سیاست سامسونگ با اقتصادی سازی این سری لوکس، تغییر کرد و ویژگی ضدآب بودن حذف شد. حالا اما برای سال ۲۰۲۱ خواهیم دیدد که گلکسی A52 سامسونگ ضدآب خواهد بود. همچنین اگر رنگ مشکی مات گلکسی S21 را دوست دارید، این دستگاه میان رده با رنگی مشابه هم عرضه خواهد شد!

ضد آب بودن گلکسی A52

سامسونگ گلکسی A52 در بازار شایعات کاملا یک سوژه هر هفته ای است. این یعنی طی دو ماه گذشته تقریبا هر هفته گزارش هایی درباره آن منتشر می شوند. یکی از آنها ادعا کرد این گوشی در برابر آب مقاوم خواهد بود. خب در جدیدترین گزارشی که امروز از سوی Gsmarena داریم، امروز ایوان بلاس با انتشار یک تیزر رسمی، گواهینامه IP67 (رده بندی هنوز دقیقا مشخص نیست) را تأیید کرد.

رنگ های گلکسی A52

سامسونگ Galaxy A52 اولین میان رده سامسونگ پس از سال ۲۰۱۷ خواهد بود که با محافظت رسمی در برابر نفوذ آب ارایه خواهد شد. در چهار سال گذشته، تقریبا ۵۰ عضو جدید به این خانواده اضافه شده، اما هیچ یک از آنها هیچ درجه بندی IP مقاومت در برابر آب و خاک نداشته است.

تیزر جدید همچنین بار دیگر چهار دوربین در پشت، یک صفحه Infinity-O با اسکنر اثر انگشت در زیر و یک البته صفحه نمایش تخت را تأیید می کند. خب البته که تخت بودن نمایشگر هیچ چیز غیر منتظره ای برای یک میان رده نیست. به لطف گزارش های دیگر، ما همچنین انتظار داریم چیپست اسنپدراگون 750G ، باتری 4500 میلی آمپری و شارژ سریع 15 وات همراه گلکسی A52 باشند.

رنگ های گلکسی A52 سامسونگ را ببینید

نظر شما چیست؟ این ویژگی ضد آب بودن موبایل چقدر برای شما حیاتی است؟

نوشته گلکسی A52 سامسونگ ضدآب خواهد بود! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code