شرایط پیش فروش سایپا ویژه اسفند ۹۹
1 min read

شرایط پیش فروش سایپا ویژه اسفند ۹۹

پیش از این درباره فروش فوری سایپا طرح عید تا عید با قیمت قطعی از شنبه ۹ اسفند برای شما نوشتیم. این خودروساز داخلی تصمیم دارد که یک طرح پیش فروش ویژه اسفند هم داشته باشد. در این طرح ۹ محصول سایپا شامل: شاهین، تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، ساینا دنده ای، تیبا ۲، کوییک اس، کوییک دنده ای، کوییک آر و ساینا اس وجود دارند. امروز شرایط پیش فروش سایپا ویژه اسفند ۹۹ پنجشنبه ۷ اسفند رسما اعلام شده است. همچنین زمان تحویل خودروها خرداد تا بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود.

شرایط پیش فروش سایپا ویژه اسفند ۹۹

به اطلاع متقاضيان محترم و نمايندگيهاي مجاز گروه خودروسازي سايپا مي رساند، در راستاي ايجاد امكان فرصت برابر ثبت نام براي همه متقاضيان خريد خودرو، ايجاد سازوكار شناسايي و عرضه به مصرف كنندگان واقعي، شرايط پیش فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا ویژه اسفند ۹۹ به شرح ذيل اعلام مي گردد:

شرایط پیش فروش سایپا ویژه اسفند ۹۹

همانطور که می بینید، در این طرح پیش فروش سایپا شاهد ارایه ۹ محصول هستیم. مبلغ نهایی خودرو مشخص نبوده و به قیمت روز محاسبه می گردد. همچنین موعد تحویل این خودروها از خرداد تا بهمن ۱۴۰۰ است. هیچ محصول اتوماتیکی در این ۹ محصول وجود ندارد ولی حضور سایپا شاهین در این بین می تواند جذاب باشد.

نظر شما درباره این شرایط فروش سایپا چیست؟ فکر می کنید به صورت کلی ارزنده هست؟ و اینکه کدام خودرو انتخاب شما خواهد بود؟

نوشته شرایط پیش فروش سایپا ویژه اسفند ۹۹ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code