رفرش ریت صفحه نمایش رد مجیک ۶ نوبیا شاید ۱۶۵ هرتز باشد!
1 min read

رفرش ریت صفحه نمایش رد مجیک ۶ نوبیا شاید ۱۶۵ هرتز باشد!

در حالی که یک هفته تا معرفی رسمی رد مجیک ۶ باقیمانده است، ‌هر لحظه شایعات بیشتری در رابطه با این دستگاه منتشر می شود. آخرین مورد مربوط به مدیر عامل نوبیا، Ni Fei است که یک تیزر مربوط به رفرش ریت صفحه نمایش رد مجیک ۶ را منتشر کرده است. گوشی های هوشمند نوبیا در برخی موارد پیشگام بوده اند و این بار نیز به نظر می رسد که میخواهند در استفاده از برخی فناوری ها همراه با پیشگامان این صنعت باشند.

رفرش ریت صفحه نمایش رد مجیک ۶ نوبیا شاید ۱۶۵ هرتز باشد!

در پست مدیرعامل نوبیا اذعان شده است که رفرش ریت صفحه نمایش رد مجیک ۶ بیشتر از نمونه ۱۴۴ هرتزی رد مجیک 5S خواهد بود. هرچند میزان آن مشخص نشده است. متن پست منتشر شده مدیرعامل نوبیا به شرح زیر است:

« رد دویل ۳ با رفرش ریت صفحه نمایش ۹۰ هرتز معرفی شد و آغازگر عصر گوشی های موبایل با رفرش ریت بالاتر بود. رد مجیک 5G با بالاترین رفرش ریت صفحه نمایش در این صنعت یعنی ۱۴۴ هرتز عرضه شد تا بتواند یک تجربه بصری روان و قابل مقایسه با سطح بازی در رایانه های شخصی را ارائه دهد. دستاورد رفرش ریت صفحه نمایش یکبار دیگر پیشرو در توسعه ترند این صنعت خواهد بود.»

بر اساس گمانه زنی ها، رفرش ریت صفحه نمایش رد مجیک ۶ برابر با ۱۶۵ هرتز می باشد. گوشی های رد مجیک معمولا با رفرش ریت بالاتر نسبت به نمونه قبلی عرضه شده اند و رد مجیک 5G اولین گوشی بود که در ماه مارس ۲۰۲۰ با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز معرفی شد.

پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات در رد مجیک ۶

بر اساس اطلاعات منتشر شده، رد مجیک ۶ به همراه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸، سیستم فن خنک کننده بهتر، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و با شارژ سریع دیوانه وار ۱۲۰ وات عرضه خواهد شد که می تواند در عرض ۵ دقیقه درصد باتری شما را از ۰ به ۵۰ برساند.

انتظار می رود که در کنار رد مجیک ۶، ZTE از ساعت رد مجیک نیز رونمایی کند که پیش از این تصاویر آن منتشر شده بود و مشخصات کلیدی و طراحی آن نیز در FCC مشاهده شده بود.

نوشته رفرش ریت صفحه نمایش رد مجیک ۶ نوبیا شاید ۱۶۵ هرتز باشد! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code