افزایش فروش تبلت در بازار هند در سال ۲۰۲۰
1 min read

افزایش فروش تبلت در بازار هند در سال ۲۰۲۰

شرکت داده بین الملل (IDC) گزارش خود از میزان فروش تبلت در بازار هند برای سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است. در این بازه زمانی تعداد ۲.۸ میلیون تبلت در بازار هند به فروش رفته است که نشانگر رشد چشمگیر ۱۴.۷ درصدی می باشد. تقاضا بیشتر متوجه تبلت هایی با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار بوده است -بیش از نیمی از دستگاه های فروخته شده در این رنج قیمتی قرار دارند. تفکیک میزان فروش تبلت بر اساس برند های مختلف اطلاعات جالبی را به ما می دهد. احتمال داده می شود که این افزایش فروش تبلت به دلیل همه گیری ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای آموزش آنلاین بوده باشد.

افزایش فروش تبلت در بازار هند در سال ۲۰۲۰

لنوو همچنان جلوتر از اپل و سامسونگ به عنوان پیشتاز بازار تبلت در هند قرار دارد، اما بخش بزرگی از سهم بازار خود را از دست داده است. این شرکت شاهد ۱۵ درصد کاهش در میزان فروش کلی دستگاه های خود بوده است، در حالی که سامسونگ با رشد ۱۵۷ درصدی در میزان فروش خود در جایگاه دوم قرار دارد. سهم بازار آیپد تقریبا مشابه با سال ۲۰۱۹ بوده است،‌ با این تفاوت که تعداد آیپد های فروش رفته نشان دهنده کاهش اندکی نسبت به سال گذشته است.

افزایش فروش تبلت در بازار هند

برند iBall در سال ۲۰۱۹ در جایگاه سوم قرار داشت، اما به دلیل مشکلات این شرکت با تامین کنندگان،‌ مردم از این برند هندی روی برگرداندند،‌که نتیجه آن افت ۷۰ درصدی در میزان فروش این شرکت بوده است. هوآوی موفق شده است میزان فروش خود را سه برابر کند، اما هنوز میزان فروش آنها عدد چشمگیری نیست و این شرکت چینی در جایگاه پنجم قرار دارد.

شیائومی رسما به ارایه Mi Mix و یک تبلت جدید اشاره کرد

شاید کاربران به دنبال تبلت های ارزان برای آموزش آنلاین بودند، اما بخش تبلت های با قیمت بیشتر از ۳۰۰ دلار نیز شاهد رشد چشمگیر ۷۲.۳ درصدی بوده است. به نقل از IDC پر فروش ترین تبلت ها در این بازه قیمتی گلکسی تب اس ۶ لایت و آیپد ۱۰.۲ بوده اند.

نوشته افزایش فروش تبلت در بازار هند در سال ۲۰۲۰ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code