گوشی شیائومی با شارژر ۲۰۰ واتی در نیمه دوم ۲۰۲۱ عرضه می شود
1 min read

گوشی شیائومی با شارژر ۲۰۰ واتی در نیمه دوم ۲۰۲۱ عرضه می شود

چند هفته پیش گزارشی مبنی بر عرضه یک گوشی پرچمدار با پشتیبانی از شارژر سریع ۲۰۰ واتی منتشر شد. حالا طبق گزارش های لو رفته از یک منبع چینی این دستگاه احتمالا متعلق به شیائومی است. در ادامه به اطلاعات بیشتر از گوشی شیائومی با شارژر ۲۰۰ واتی می پردازیم.

به نقل از gizmochina طبق این گزارش، این گوشی پرچمدار شیائومی با پشتیبانی از فناوری فست شارژ ۲۰۰ واتی احتمالا در نیمه دوم سال جاری به بازار عرضه می شود. به نظر می رسد که دستگاه در حال حاضر در حال ارزیابی دقیق است. اما نکته قابل توجه این است که در این گزارش ادعا شده است که این گوشی شیائومی با شارژر ۲۰۰ واتی که هم اکنون در حال توسعه است، از نظر عملکرد به خوبی مدل های پرچمدار اولترا نیست و این شرکت در حال ارتقا و بهبود عملکرد آن است.

توجه داشته باشید که این شارژر سریع ۲۰۰ واتی ترکیبی از شارژر سریع، شارژر بی سیم و شارژر بی سیم معکوس است. بنابراین این دستگاه شارژر سیمی ۲۰۰ واتی ندارد.

گوشی شیائومی با شارژر ۲۰۰ واتی در نیمه دوم ۲۰۲۱ عرضه می شود

این پیشرفت با توجه به اینکه گوشی پرچمدار فعلی شیائومی (شیائومی می ۱۱) از شارژر ۱۱۵ واتی پشتیبانی می کند، چیز خیلی عجیبی نیست. گوشی شیائومی می ۱۰ اکستریم ادیشن نیز که سال گذشته عرضه شد از شارژر ۱۸۰ واتی پشتیبانی می کند.

شیائومی می ۱۰ اکسترم ادیشن را ببینید

باید منتظر باشیم تا ببینیم کدام گوشی شیائومی از این شارژر سریع پشتیبانی می کند. آیا این دستگاه نسخه ای دیگر از گوشی پرچمدار می ۱۱ خواهد بود یا یک گوشی کاملا جدید است؟ برای اطلاعات بیشتر باید چند هفته دیگر صبر کنیم.

نظر شما درباره گوشی شیائومی با شارژر ۲۰۰ واتی چیست؟

نوشته گوشی شیائومی با شارژر ۲۰۰ واتی در نیمه دوم ۲۰۲۱ عرضه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code