شارژ بی سیم وان پلاس ۹ پرو از نوع ۵۰ وات خواهد بود
1 min read

شارژ بی سیم وان پلاس ۹ پرو از نوع ۵۰ وات خواهد بود

به تازگی، اوپو شارژر بی سیم ۴۵ وات AirVOOC را عرضه کرده است. اکنون به نظر می رسد وان پلاس به عنوان یکی از کمپانی هایی که همکاری نزدیکی با اوپو دارد، همین راه را در پیش گرفته زیرا گفته می شود شارژ بی سیم وان پلاس ۹ پرو را با سرعت 50 وات عرضه می کند.

شارژ بی سیم وان پلاس ۹ پرو

برای شما نوشتیم که سری وان پلاس ۹ با شارژ درون جعبه معرفی می شود. اکنون به نقل سایت gizmochina و Ishan Agarwal، شارژ بی سیم وان پلاس ۹ پرو از نوع ۵۰ وات خواهد بود. سری وان پلاس ۹ اخیراً توسط گواهینامه ۳C چین تاییدیه گرفته اند و طبق اطلاعات موجود، نوع پرو این سری با رمز (LE2120) از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می کند.

در مقابل، Max Jambor پیشتر گفته بود که این دستگاه با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۴۵ وات ارائه خواهد شد. به هر حال، با توجه به اینکه کمپانی های وان پلاس و اوپو فناوری های مشترکی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند، شارژر ۵۰ وات وان پلاس می تواند یکی از همان مدل هایی باشد که اوپو به تازگی عرضه کرده است با این حال باید منتظر اطلاعات رسمی باشیم که طی چند روز آینده منتشر خواهد شد.

سال گذشته وان پلاس با وان پلاس ۸ پرو فناوری شارژ بی سیم را به گوشی های خود آورد. این دستگاه از شارژ بی سیم ۳۰ وات پشتیبانی می کرد که به آن ۳۰W Warp Charge Wireless می گفتند. امسال اما، جانشین سری پرچمداران وان پلاس با جهش عظیم ۲۰ وات مواجه شده است.

وان پلاس ۹

صحبت از جانشین شد، گفته می شود که سری وان پلاس ۹ که قرار است در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ رونمایی شود شامل سه دستگاه وان پلاس ۹، مدل پیشرفته تر وان پلاس ۹ پرو و یک مدل میان رده تر به نام وان پلاس ۹R می باشد. از دیگر مشخصات این گوشی ها می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در مدل پایه، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰هرتز با نسبت تصویر 20:9 و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در مدل پرو اشاره کرد.

همچنین قرار است امسال وان پلاس با همکاری Hasselblad قدمی بزرگ در زمینه عکاسی بردارد و وان پلاس ۹ پرو را به همراه یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از نوع IMX۷۸۹ با قابلیت ضبط ویدیو ۱۲۰FPS و رزولوشن ۴K، سنسور زاویه دید عریض ۵۰ مگاپیکسلی که همان سنسور IMX۷۶۶ استفاده شده در اوپو فایند ایکس ۳ پرو است که از فناوری free-form برای کاهش اعوجاج تصاویر در آن استفاده می شود و  دو دوربین دیگر که جزییات آن ها تاکنون مشخص نشده اند.

همچنین وان پلاس تیزری را برای معرفی اولین ساعت هوشمند خود در کنار پرچمداران منتشر کرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۹ هستید؟

نوشته شارژ بی سیم وان پلاس ۹ پرو از نوع ۵۰ وات خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code