صفحه نمایش آیفون ۱۳ مجهز به سنسور تاچ آی دی خواهد بود
1 min read

صفحه نمایش آیفون ۱۳ مجهز به سنسور تاچ آی دی خواهد بود

در حال حاضر، یکی از ویژگی های آیفون ۱۳ که به طور مداوم در مرکز اخبار و شایعات حضور دارد، سنسور تاچ آی دی در صفحه نمایش آیفون ۱۳ است که برای همه مدل ها ارائه می شود یا خیر. گفته می شود که اپل در حال آزمایش سنسور بیومتریک جدید در سری آینده تلفن های هوشمند است و گزارش جدیدی امروز منتشر شده است که هر چهار مدل سال ۲۰۲۱ آیفون به احتمال زیاد در کنار Face ID، به این سنسور بیومتریک مجهز خواهند بود. با این حال، پیش بینی جدید همچنین بیان می کند که فقط آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس حسگر LiDAR (تشخیص نور و تابش) را دریافت خواهند کرد.

صفحه نمایش آیفون ۱۳ مجهز به سنسور تاچ آی دی خواهد بود

طبق خبری که در wccftech منتشر شده است، همه مدل های آیفون ۱۳ دارای یک ناچ کوچک تر در بالای صفحه نمایش خواهند بود، کاهش اندازه ناچ توسط یک ماژول دوربین جمع و جورتر امکان پذیر خواهد شد.

اندرو گاردینر، تحلیلگر بارکلیز و سه نفر از همکارانش، یادداشت تحقیقاتی را در MacRumors منتشر کردند که در مورد برخی از ویژگی های آیفون ۱۳ و همچنین به روزرسانی های دوربین صحبت کردند. به گفته آن ها، تمام مدل های آیفون ۱۳ دارای یک بریدگی و ناچ کوچک تر هستند که تغییری است که قبلاً به آن اشاره شده بود، همراه با یک شاسی ضخیم تر. شکاف کوچک تر به لطف یک نوع کاملا یکپارچه از سیستم دوربین سلفی امکان پذیر خواهد شد.

صفحه نمایش آیفون ۱۳

با این حال، یکی دیگر از مواردی که ممکن است به آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ نرسد، اسکنر LiDAR است. با فرض صحت این گزارش در مورد اسکنر LiDAR ، آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس با تغییراتی همان مسیرهای قبلی خود را دنبال می کنند. به عنوان مثال، گزارش شده است که هر دو این تلفن ها با سنسورهای دوربین بزرگ تر همراه با صفحه نمایش های 120Hz LTPO OLED وارد بازار خواهند شد و حداقل در هر چهار مدل آن ها تثبیت کننده تصویر نوری Sensor-Shift وجود خواهد داشت.

تمامی اطلاعاتی که تا به حال درباره آیفون ۱۳ منتشر شده است را می توانید از لینک های زیر مشاهده کنید:

  • باتری آیفون ۱۳ بهتر از سری های قبلی خواهد بود
  • حافظه داخلی آیفون ۱۳ حداکثر ۱ ترابایت خواهد بود
  • مودم 5G آیفون ۱۳ به روزترین نمونه موجود نخواهد بود
  • رفرش ریت صفحه نمایش آیفون ۱۳ شاید ۲۴۰ هرتز باشد
  • آیفون ۱۳ مینی با وجود عملکرد ضعیف آیفون ۱۲ مینی، تولید خواهد شد
  • آیفون ۱۳ با صفحه نمایش همیشه روشن خواهد آمد؟
  • هرآنچه از سری آیفون ۱۳ یا آیفون 12S می دانیم
  • آیفون ۱۳ با ناچ کوچکتر و LiDAR ارایه خواهد شد

به نظر شما آیفون ۱۳ با چه ویژگی هایی خواهد آمد؟

نوشته صفحه نمایش آیفون ۱۳ مجهز به سنسور تاچ آی دی خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code