پوکو X3 Pro و پوکو F3 Pro احتمالا ۲ فروردین معرفی می شوند
1 min read

پوکو X3 Pro و پوکو F3 Pro احتمالا ۲ فروردین معرفی می شوند

پوکو بالاخره شایعاتی که در مورد رویداد معرفی محصولات جدیدش در اینترنت پخش شده بود را تایید کرد. این شرکت تاریخ دوم فروردین را برای رویداد معرفی جهانی گوشی های جدیدش انتخاب کرده است و احتمال می رود که در این رویداد پوکو X3 Pro و پوکو F3 / پوکو F3 Pro معرفی شوند.

پوکو X3 Pro و پوکو F3 Pro احتمالا ۲ فروردین معرفی می شوند

پوکو در یک توییت رسمی اعلام کرده است که این رویداد بزرگترین مراسم معرفی پوکو برای سال ۲۰۲۱ خواهد بود. پوستر این مراسم با شعار تبلیغاتی «وقتی قدرت در کنار سرعت قرار می گیرد» منتشر شده است، و در آن اعلام شده است که این مراسم آنلاین در تاریخ دوم فروردین در ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

مثل همیشه انتظار می رود که بتوانید این مراسم را به صورت آنلاین از طریق کانال های رسمی این شرکت در توییتر، یوتیوب و فیسبوک تماشا کنید. این شرکت هنوز نام محصولی که در این مراسم معرفی خواهد شد را اعلام نکرده است، اما شایعات از این حکایت دارند که این محصول گوشی پوکو X3 Pro خواهد بود.

چند روز پیش Mukul Sharma ، اینفلوئنسر حوزه فناوری،‌ گفته بود که پوکو دو دستگاه را برای بازار های جهانی معرفی خواهد کرد و احتمال زیادی وجود دارد که دستگاه دوم پوکو F3 / پوکو F3 Pro باشد. گفته می شود این گوشی همان ردمی K40 باشد که پیش از این در بازار چین عرضه شده است و اکنون قرار است با نام دیگری در بازارهای جهانی عرضه شود. پوکو پیش از این نیز در تاریخ ۲۳ اردیبهشت پوکو F2 Pro را برای بازارهای جهانی عرضه کرده بود.

به طور کلی شرکت های سازنده گوشی هوشمند رویداد های معرفی دستگاه های جدید خود در سال ۲۰۲۱ را زودتر از موعد همیشگی برگزار کرده اند و در حال حاضر غول هایی همچون سامسونگ، شیائومی و اوپو نیز گوشی های پرچمدار خود را معرفی کرده اند. بنابراین این احتمال وجود دارد که پوکو هم بخواهد هم راستا با رقبایش از گوشی پرچمدار ۲۰۲۱ خود یعنی پوکو F3 Pro رونمایی کند.

مشخصات پوکو X3 Pro قبل از معرفی رسمی لو رفت

در هر حال خبرها حاکی از این است که پوکو X3 Pro در زمینه عملکرد،‌ یک ارتقا قابل توجه در مقایسه با مدل عادی خواهد داشت. گفته می شود که این دستگاه از صفحه نمایش امولد +FHD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۰ (که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده)، و باتری با ظرفیت ۵۲۰۰ میلی آمپر بهره خواهد برد. قیمت این دستگاه نیز ۲۶۹ یورو خواهد بود. علاوه بر این، پوکو این دستگاه را در تاریخ ۱۰ فروردین، یک هفته پس از معرفی جهانی، در هند عرضه خواهد کرد.

نوشته پوکو X3 Pro و پوکو F3 Pro احتمالا ۲ فروردین معرفی می شوند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code