تاریخ معرفی شیائومی می میکس جدید رسما ۹ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شد
1 min read

تاریخ معرفی شیائومی می میکس جدید رسما ۹ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شد

با هم در ترنجی خواندیم که تاریخ معرفی شیائومی می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا رسما ۹ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شد. اگر منتظر این تاریخ هستید، خبر خوبی برای شما داریم، می میکس جدید شیائومی هم در همین روز رونمایی خواهد شد.

تاریخ معرفی شیائومی می میکس جدید

شیائومی مراسم معرفی محصولات جدید خود را برای ۹ فروردین ۱۴۰۰ اعلام کرده است. این مراسم به صورت حضوری در چین و به صورت آنلاین برای بازار جهانی خواهد بود. این شرکت تأیید کرده است که تلفن های هوشمند Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra را به همراه لپ تاپ Mi Notebook Pro و ماشین لباسشویی جدید MIJIA در همان رویداد رونمایی خواهد کرد.

ما انتظار داشتیم که این شرکت در همان رویداد دستگاه سری Mi MIX را نیز معرفی کند و شیائومی اکنون این موضوع را تأیید کرده است. در حالی که این شرکت تأیید کرده است که گوشی هوشمند Mi MIX در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۰ به بازار عرضه می شود، اما هیچ چیز دیگری در رابطه با این دستگاه آینده اعلام نشده است.

شیائومی می میکس جدید اولین گوشی تاشو شیائومی خواهد بود؟

اگر قرار باشد گزارش های اخیر را باور کنیم، انتظار می رود که این گوشی جدید سری Mi MIX اولین گوشی تاشو شیائومی باشد. همانطور که اخیراً گزارش کردیم، دستگاه قبلاً گواهینامه 3C را گذرانده است. البته پوستر دستگاه چنین چیزی را نشان نمی دهد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند تاشو از طرف شیائومی شناخته نشده، اما اعتقاد بر این است که این تلفن می تواند بخشی از مجموعه Mi MIX باشد که این شرکت برای دستگاه های آزمایشی خود استفاده می کند. این گوشی 5G احتمالاً دارای طراحی تاشو داخلی مانند Galaxy Z Fold2 است.

بر اساس گزارش های قبلی، اعتقاد بر این است که تلفن هوشمند با اندازه نمایشگر حدود ۷ اینچی با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ارائه می شود. می توان آن را از چیپست Snapdragon 888 تصور کرد و از یک سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در ماژول دوربین سه گانه بهره برد. این دستگاه می تواند MIUI 12 را اجرا کند و یک باتری 5000 میلی آمپری را در خود جای دهند.

نظر شما چیست؟ منتظر نسل بعدی خانواده شیائومی می میکس هستید؟ فکر می کنید که گوشی تاشو باشد؟

نوشته تاریخ معرفی شیائومی می میکس جدید رسما ۹ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code