پرداخت جریمه اپل به سامسونگ به علت فروش ضعیف آیفون ۱۲ مینی
1 min read

پرداخت جریمه اپل به سامسونگ به علت فروش ضعیف آیفون ۱۲ مینی

آیفون 12 مینی فروش ضعیفی را تجربه می کند و حتی شایعه توقف تولید آن نیز منتشر شد. این خبر فقط برای خود اپل بد نیست چرا که تأمین کنندگان دیگر را نیز درگیر ماجرا می کند. همانطور که اخیراً مشخص شد، سامسونگ دیسپلی در آغاز سال ۲۰۲۱ با افت فروش قابل توجهی روبرو شد و همین موضوع ممکن است منجر به پرداخت جریمه اپل به سامسونگ شود.

پرداخت جریمه اپل به سامسونگ

به نقل از وب سایت phonearena، منابع داخلی در گفتگو با نشریه کره ای Korea Herald فاش کرده اند که “به احتمال زیاد” اپل باید به سامسونگ، تنها تولید کننده نمایشگرهای آیفون 12 مینی، جریمه ای را برای جبران کمبود سفارشات پنل اولد این شرکت پرداخت کند. این سومین بار طی چند سال اخیر است که سامسونگ به دلیل سفارش ندادن تعداد پنل اولدی که در ابتدا برنامه ریزی شده بود، اپل را جریمه می کند. در سال ۲۰۱۹، اپل ۶۸۳ میلیون دلار جریمه شد و در سال ۲۰۲۰ نیز، این شرکت مجبور شد ۹۵۰ میلیون دلار دیگر به سامسونگ پرداخت کند.

طبق گزارشی که اوایل ماه جاری توسط Omdia منتشر شد، محموله های صفحه نمایش اولد سامسونگ با کاهش 9 درصدی در ژانویه به ۴۵ میلیون واحد رسید. فروش ضعیف آیفون ۱۲ مینی نقش مهمی در این باره داشت. اپل همچنین اهداف تولید ژانویه تا ژوئن خود را برای سری آیفون ۱۲ به ۷۵ میلیون دستگاه کاهش داده است، که کاهش چشمگیر ۲۰ درصدی داشته است و دلیل آن عدم تقاضای مدل کوچکتر آیفون های اپل می باشد.

با تمام این تفاسیر، آیفون ۱۳ مینی اپل تولید خواهد شد

هنوز مبلغ دقیق پرداخت جریمه اپل به سامسونگ مشخص نیست، اما این جریمه باعث نشده است که اپل تولید گوشی هوشمند دیگری با اندازه آیفون ۱۲ مینی را در آینده متوقف کند. در حقیقت، گزارش های متعدد حکایت از آن دارند که آیفون ۱۳ مینی ۵.۴ اینچی در کنار مدل های استاندارد ۶.۱ اینچی و پرو مکس ۶.۷ اینچی در حال آماده سازی است. به گفته تحلیلگران، سری جدید آیفون ۱۳ باید در هفته سوم ماه سپتامبر عرضه شود، این بدان معناست که کنفرانس معرفی آن ها باید یک هفته زودتر و در حوالی هفته دوم برگزار شود.

نظر شما راجع به فروش ضعیف آیفون ۱۲ مینی و پرداخت جریمه اپل به سامسونگ چیست؟ این دومین جریمه اپل طی سال جاری میلادی که مدت زیادی نیز از شروع آن نگذشته است، می باشد.

نوشته پرداخت جریمه اپل به سامسونگ به علت فروش ضعیف آیفون ۱۲ مینی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code