گوشی گیمینگ ردمی با دایمنسیتی ۱۲۰۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری معرفی می شود
1 min read

گوشی گیمینگ ردمی با دایمنسیتی ۱۲۰۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری معرفی می شود

خبرهای جدیدی درباره اولین گوشی هوشمند گیمینگ ردمی منتشر شده است که عملکرد فوق العاده ای را با قیمت بسیار جذاب ارائه می دهد. ما مطمئن هستیم که گوشی گیمینگ ردمی به دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک، با دکمه های فیزیکی (هانند بلک شارک) و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری و البته یک صفحه نمایش تاپ رده مجهز شده است.

گوشی گیمینگ ردمی با دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک می آید

به تازگی، لو وای بینگ، نایب رئیس شیائومی چین و مدیرعامل برند Redmi، گفته است که مشتاق نشان دادن دستگاه جدید است. دستگاهی که قرار است با مجموعه ای از سخت افزارهای فوق العاده و البته قیمت مناسب روانه بازار شود.

به نقل از gizchina، این گوشی به یک صفحه OLED تخت با یک سوراخ کوچک برای دوربین جلو دریافت خواهد کرد. گفته می شود اولین گوشی گیمینگ ردمی از صفحه تخت سامسونگ E4 AMOLED برخوردار است که در گوشی های هوشمند سری Redmi K40 نیز به کار رفته است. این صفحه نمایش توسط DisplayMate “بهترین صفحه تخت در صنعت” نام گذاری شده است و حداکثر نمره A + را نیز دریافت کرده است.

گوشی گیمینگ ردمی

مدیاتک اوایل سال جدید میلادی از پرچمدار خود دایمنسیتی ۱۲۰۰ رونمایی کرد که با استفاده از فرایند ۶ نانومتری تولید می شود. بلافاصله پس از معرفی این پردازنده از سوی مدیاتک، ردمی تأیید کرد که قصد دارد از اولین کسانی باشد که گوشی هوشمند مبتنی بر این پردازنده را عرضه می کند. البته به تازگی ریلمی نیز تایید کرده است که در گوشی Realme GT Neo نیز از همین پردازنده استفاده خواهد کرد.

پیکربندی دایمنسیتی ۱۲۰۰ شامل هشت هسته (1 + 3 + 4) است، هسته اصلی Cortex-A78 است که با سرعت 3.0 گیگاهرتز کار می کند. علاوه بر این ، سه هسته دیگر Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 کم مصرف که با فرکانس 2.0 گیگاهرتز کار می کنند، طراحی شده است. این پردازنده از فناوری MediaTek HyperEngine 3.0 پشتیبانی می کند که هدف آن بهبود عملکرد در بازی ها است.

لازم به یادآوری است که Dimensity 1200 دارای همان GPU مدل ARM Mali-G77MC9 موجود در Dimensity 1100 ، Dimensity 1000 Plus و Dimensity 1000 است. تغییرات دیگری نیز وجود دارد که به یک تلفن هوشمند مخصوص بازی کمک می کند، مانند پشتیبانی از رفرش ریت 168Hz در رزولوشن FHD + و همچنین پشتیبانی از Ray-Tracing از طریق نرم افزار است.

پشتیبانی از HyperEngine 3.0 نیز در تراشه جدید وجود دارد، اما این شرکت به طور خاص جزئیات آنچه که این ویژگی در تراشه ایجاد می کند را ارائه نمی دهد و این که آیا هایپرانجین ۳ می تواند به تراشه های پرچمدار Dimensity قدیمی تر اضافه شود یا نه، چرا که آن ها هم همان پردازنده های گرافیکی مشابه را دارند.

انتظار می رود گوشی گیمینگ ردمی با قیمتی زیر ۳۰۰ دلار معرفی و عرضه شود. نظر شما درباره این گوشی چیست؟

نوشته گوشی گیمینگ ردمی با دایمنسیتی ۱۲۰۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری معرفی می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code