ماجرای آتش گرفتن خودرو شاهین سایپا در تهران چیست؟ 🔥
1 min read

ماجرای آتش گرفتن خودرو شاهین سایپا در تهران چیست؟ 🔥

نوروز ۱۴۰۰ برای گروه خودروسازی سایپا یک شوک خبری بزرگ داشت. شاهین که گل سرسبد محصولات داخلی این شرکت به شمار می رود و قطعا امید بزرگی به آن دارند، در آتش سوخت. در ویدیویی که خیلی زود در شبکه های اجتماعی وایرال یا همه گیر شد، یک دستگاه خودرو شاهین سفید با پلاک ایران ۴۰ در کنار خیابان شروع به آتش گرفتن می کند و کاملا می سوزد. اما ماجرای آتش گرفتن خودرو شاهین سایپا در تهران چیست؟ با بالا گرفتن نگرانی خریدارانی که به تازگی این خودرو را دریافت کرده اند، روابط عمومی سایپا پاسخی نه چندان شفاف می دهد.

آتش گرفتن خودرو شاهین سایپا

آتش گرفتن خودرو شاهین سایپا

در حالی که خودرو شاهین به تازگی به خریداران در حال تحویل است و برخی از مدل های این دستگاه قبل از نوروز ۱۴۰۰ به دست خریداران رسید، با این حال حادثه آتش گرفتن شاهین در خیابان های تهران تبدیل به نگرانی بزرگی برای امنیت خریداران آن شده است.

سایپا درباره آتش سوزی شاهین در تهران چه می گوید؟

معاون کیفیت سایپا در خصوص سانحه آتش سوزی بخشی از یک دستگاه خودرو شاهین گفت:

بررسی‌های اولیه نشان می دهد به احتمال زیاد عوامل جانبی و خارج از سیستم‌های خودرو منجر به این اتفاق شده ولی جزئیات بیشتر پیرامون این اتفاق، پس از بررسی های کامل تر اعلام خواهد شد.

متاسفانه ایشان هیچ توضیح یا احتمالی مبنی بر اینکه چه «عوامل جانبی» یا «خارج از سیستم های خودرو» منجر به اتفاق مذکور شده است، ارایه نکردند.

جبلی جوان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچگونه آسیب جانی به همراه نداشته، افزود:

این خودرو در اختیار نمایندگی بوده و هنوز به مشتری تحویل داده نشده است.

همانطور که در تصویر می بینید خودرو پلاک دارد و در خیابان های تهران آتش گرفته است. به این صورت هنوز شفاف نیست که خودرو تحویل داده نشده چرا این شرایط را دارد.

شما از خریداران سایپا شاهین هستید؟ فکر می کنید ما این شرایط قابل قبول است؟ توضیح سایپا شما را قانع کرد؟

نوشته ماجرای آتش گرفتن خودرو شاهین سایپا در تهران چیست؟ 🔥 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code