طرح مفهومی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ را ببینید
1 min read

طرح مفهومی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ را ببینید

هنوز تا معرفی آیفون های جدید حدود ۶ ماه فاصله داریم. البته تجربه نشان داده سالی که قرار است طراحی آیفون تغییر کند، رندرها خیلی زودتر از انتظار ما لو می روند. درباره iPhone 13 شاید ناچ کوچکتر را شاهد باشیم. بر همین مبنا بیاید با هم طرح مفهومی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ را با هم ببینیم. دستگاهی که احتمالا برای اولین بار طراحی قاب جلویی آیفون را از آیفون X (سال ۲۰۱۷) تغییر خواهد داد.

طرح مفهومی آیفون ۱۳ پرو

همانطور که توجه دارید، این تصاویر رندرهای گرافیکی برمبنای شایعات هستند. تا حدودی می توان به آن ها طرح مفهومی هم گفت چون برمبنای دانسته های زیادی بنا نشده اند. ما درباره ناچ آیفون ۱۳ که کوچکتر خواهد بود، گزارش های زیادی شنیده ایم. همچنین شنیده این که آیفون ۱۴ با سوراخ نمایشگر ارایه می شود.

بر همین مبنا در این رندرها شاهد یک ناچ کم عرض تر هستیم. البته که از نظر من این اصلا جذاب نیست و هنوز هم یک زائده بزرگ روی نمایشگر وجود دارد اما این تصمیم اپل است. همان شرکتی که می تواند هر تغییری بدهد و نه تنها مشتریانش بیشتر عاشقش شوند، بلکه دیگر برندها هم دنبابه رو آن باشند!

رنگ طلایی گویا به مدل های پرو بازخواهد گشت و در این رندرها آن را می بینیم. همچنین رنگ مشکی مات آیفون ۱۳ پرو در این رندرها تصور شده است.

آیفون ۱۳ پرو مشکی

آیفون ۱۳ پرو نقره ای

آیفون ۱۳ پرو نقره ای

طراحی قاب پشتی در بخش دوربین کمی متفاوت است. چینش دوربین ها را خیلی متفاوت تصور نکرده است. البته برجستگی بخش دوربین کمی متفاوت است. این بار البته رینگ دور هر دوربین مشکی است و سبب می شود که دوربین ها کمی بزرگتر دیده شوند. من می پسندم اما طراحی فعلی آیفون ۱۲ پرو هم زیباست.

درباره خانواده iPhone 13 یک شایعه خیلی مفصل داشتیم که می توانید در مطلب زیر آن را بخوانید:

رنگ مشکی مات آیفون ۱۳ پرو ارایه می شود، پوشش ویژه ضدلکه انگشت روی لبه های استیل برای آیفون های ۲۰۲۱

همچنین در این رندرها شاهد یک رندر برای طراحی آیفون ۱۳ هم هستیم. دستگاهی که همچنان با دوربین دوگانه تصور می شود. این دستگاه اما در رنگ مشکی تصور نشده و همان رنگ خاکستری را نشان می دهد.

آیفون ۱۳ خاکستری

آیفون ۱۳ خاکستری

نظر شما چیست؟ فکر می کنید طراحی آیفون ۱۳ مشابه این رندرها باشد؟

نوشته طرح مفهومی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code