افزایش قیمت بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل فروردین ۱۴۰۰
1 min read

افزایش قیمت بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل فروردین ۱۴۰۰

سال ۱۴۰۰ است و کم کم زمزمه های افزایش قیمت اینترنت به واقعیت می پیوندد. آغاز این روند شوم با افزایش قیمت بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل فروردین ۱۴۰۰ همراه شده است. این افزایش قیمت تقریبا حدود ۱۵ درصد و بیشتر است. البته ایرانسل با کاهش حجم و تغییر قیمت تلاش کرده که این افزایش قیمت خیلی به چشم نیاید. البته بسته های نامحدود هم حذف شده اند.

افزایش قمیت بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل

ایرانسل در اقدامی بدون اطلاع رسانی قبلی، قیمت جدیدی را برای بسته‌های اینترنت ثابت خود در نظر گرفته و برخی بسته‌ها را نیز حذف کرده است. این تغییرات باعث افزایش نرخ بسته‌ها و نیز کاهش حجم آنها شده است.

در تصویر زیر برخی از قیمت های جدید را می توانید ببینید:

افزایش قمیت بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل

کاربری که پیش از این بسته نامحدود با سرعت ۸ مگابیت و با مصرف منصفانه ۸۰ گیگابایت را حدود ۷۶ هزار تومان خریداری می‌کرد هم اکنون باید این بسته را با قیمت ۸۵ هزار تومان دریافت کند و البته مدل نامحدود آن نیز برداشته شده است.

حذف بسته‌های نامحدود و تغییر بسته‌های TD-LTE ایرانسل از نظر حجم، زمان و قیمت در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران روبرو شده است.

کاربری می گوید:

از اواخر اسفندماه با وجود آنکه بسته اینترنتم با سرعت ۸ مگابیت فعال بود و حجم مصرف آن نیز به مصرف منصفانه نرسید اما با افت کیفیت مواجه شدم و سرویس TD-LTE ایرانسل عملا اجازه دانلود نمی‌داد و سرعت آن به ۲۵۶ کیلوبیت می‌رسید. در طول تعطیلات نیز این افت کیفیت و مشکل دانلود ادامه داشت و امروز که قصد خرید مجدد بسته اینترنت را داشتم متوجه شدم که ایرانسل، بسته نامحدود را حذف کرده و نزدیکترین بسته حجمی نسبت به بسته‌ای که قبلاً با قیمت ۷۶ هزار تومان می‌خریدم را باید به قیمت ۸۵ هزار تومان و با حجم مصرف کمتر خریداری کنم.

کاربر دیگری می‌گوید:

بسته ۳۶۵ روزه که ۳۶۰ گیگابایت حجم داشت را به قیمت ۴۹۹ هزار تومان می‌خریدم و هم اکنون بسته پیشنهادی این اپراتور برای یک سال ۳۰۰ گیگابایت حجم با قیمت ۵۴۰ هزار تومان است. ایرانسل هم حجم را کم کرده و هم قیمت را زیاد کرده است. کجای دنیا اینگونه است؟

از سوی دیگر یک مشترک دیگر سرویس TDLTE می‌گوید:

دوم اسفند اینترنت TDLTE را برای ۹۰ روز و ۷۰ گیگا بایت حجم با مالیات به قیمت ۱۰۳ هزار تومان خریداری کرده‌ام و برای تمدید مجدد آن در فروردین ماه با بسته ۶۰ گیگابایت و قیمت ۱۰۹ هزار تومان مواجه شده‌ام. به نظر می‌رسد قیمت بسته‌های اینترنت بیش از ۲۰ درصد گران شده است.

ایرانسل هنوز واکنشی نشان نداده است. شما کاربر TD-LTE ایرانسل هستید؟ تجربه شما از این افزایش قمیت به چه صورت است؟

نوشته افزایش قیمت بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل فروردین ۱۴۰۰ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code