به گلکسی S21 FE سامسونگ سلام کنید
1 min read

به گلکسی S21 FE سامسونگ سلام کنید

طرفداران سامسونگ منتظرند این شرکت “Fan Edition” ارزان تری از سری گوشی های هوشمند Galaxy S21 خود را معرفی کند. امروز اولین رندر از Galaxy S21 FE به لطف استیو همرستوفر منتشر شد. به این ترتیب می توانید به گلکسی S21 FE سامسونگ سلام کنید.

گلکسی S21 FE

این رندرها یک تلفن هوشمند را نشان می دهند که به جز یک استثنا کوچک تقریبا دارای طراحی یکسان با Galaxy S21 استاندارد است. قاب دوربین اصلی گوشی برخلاف گلکسی S21 با قاب پشتی یکپارچه است. این در حالی است که در خانواده Galaxy S21 ما شاهد یکپارچه بودن برجستگی قاب دوربین با فریم در دستگاه بودیم.

در غیر این صورت، رندرهای Galaxy S21 FE تلفنی را نشان می دهد که شبیه S21 است. با این حال، ابعاد ادعا شده برای این دستگاه برابر 155.7 در 74.5 در 7.9 میلی متر است. این مشخص می کند که مدل FE کمی بزرگتر از S21 معمولی است.

این احتمالا به یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی منجر می شود که ۰.۲ اینو بزرگتر از مدل پایه گلکسی اس ۲۱ است. انتظار می رود مانند Galaxy S20 FE در S21 FE هم قاب فلزی اما بدنه “Glastic” ارایه شود تا قیمت را پایین نگه دارد.

نقشه راه معرفی محصولات سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ که پیش از این لو رفته بود، نشان می دهد یک رویداد مطبوعاتی “FE Unleashed” در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود. البته شاید این تاریخ عوض شود اما حدودا اواخر مرداد باید منتظر آن باشیم.

موضوعات مهم دیگر درباره مدل FE امسال می تواند به رنگ بندی، قیمت و مشخصات و ویژگی های خاص دیگر بازگردد. با موافقت مدل FE از خانواده گلکسی S20 به نظر می رسد که فعلا این دسته محصولات در خانواده سامسونگ حضور خوبی داشته باشند.

نظر شما چیست؟ طراحی Galaxy S21 FE را می پسندید؟

نوشته به گلکسی S21 FE سامسونگ سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code