مشخصات تبلت شیائومی Mi Pad 5 لو رفت
1 min read

مشخصات تبلت شیائومی Mi Pad 5 لو رفت

حدودا ۵ روز پیش بود که مشخصات شیائومی می پد ۵ و گوشی گیمینگ ردمی لو رفت. امشب ما اطلاعات بیشتری داریم چرا که گزارشی متمرکز بر مشخصات تبلت شیائومی Mi Pad 5 منتشر شده است.

تبلت شیائومی Mi Pad 5

به نظر می رسید بازار تبلت در سال گذشته دوباره احیا شده، زیرا تقاضا برای دستگاه های قابل حمل مناسب برای سرگرمی و یادگیری در دوره کرونا افزایش یافته است. بنابراین کاملاً منطقی است که تولیدکنندگان تصمیم بگیرند که به عرضه محصولی که در آستانه فراموشی قرار دارد، برگردند. شیائومی پیش از این گفته بود که سرانجام در سال ۲۰۲۱ خط تبلت های خود را به روز می کند.

می پد ۵

نام رمز دستگاه K81C است. آخرین اطلاعات نشان می دهد که شیائومی Mi Pad 5 پشتیبانی از شارژ سریع و نمایشگر با رفرش ریت بالا را ارائه می دهد. برخی گزارش ها در مورد شبکه نشان می دهد که این تبلت در ۲ نسخه در دسترس خواهد بود. این دو مدل در تراشه مورد استفاده متفاوت هستند و اکنون مشخص شده که آنها از نظر اندازه صفحه نیز متفاوت خواهند بود.

مدل کوچکتر با Dimensity 1200 را دریافت می کند. اما نسخه با بزرگتر بر پایه Snapdragon 870 ساخته خواهد شد. طبق شایعات، شیائومی Mi Pad 5 در مدل برتر خود یک صفحه نمایش 2K در اندازه ۱۱ اینچ را ارائه می دهد. همچنین این دستگاه رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و تاچ سمپل ریت ۴۸۰ هرتز را خواهد اشت. حدس و گمان هایی وجود دارد که این تبلت اسکنر اثر انگشت جانبی و پشتیبانی قلم دریافت می کند. این به آن امکان رقابت با بهترین راه حل های سامسونگ، اپل و هواوی را می دهد.

همچنین اطلاعاتی وجود دارد که Mi Pad 5 با Snapdragon 870 باتری 8000 میلی آمپری دریافت خواهد کرد. در کنار آن یک رابط کاربری MIUI ویژه مانند چیزی که در شیائومی Mi Mix Fold دیدیم هم ارایه می شود. سیستم عامل حالت چند پنجره ای و حالت رابط دسکتاپ را ارائه می دهد که منو استارت و تسک بار هم دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت جدید شیائومی هستید؟

نوشته مشخصات تبلت شیائومی Mi Pad 5 لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code