حذف پابجی موبایل از بازار و سایت های دانلود به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه
1 min read

حذف پابجی موبایل از بازار و سایت های دانلود به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه

آخرین مرتبه ای که درباره حذف یک اپلیکیشن به دستور کارگروه تغیین مصادیق محتوای مجرمانه برای شما نوشتیم، مربوط به سیگنال می شد. فقط ۹ روز بعد از آن دیدیم که سیگنال فیلتر شد. امروز شاهد حذف پابجی موبایل از بازار و سایت های دانلود به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه هستیم. مشخص نیست که آینده چیست اما این یک دلیل محکم برای احتمال فیلترشدن پابجی و در آینده نزدیک خواهد بود.

حذف پابجی موبایل از بازار و سایت های دانلود

پابجی یک بازی بتل رویال بسیار محبوب است. هر چند این بازی در کشورهای مختلفی و هر کدام به دلایل متفاوت مسدود شده است، اما شاید یکی از خوشی های غریب ما بود که در ایران فیلتر نیست. البته که آنقدر وضعیت این بازی مختل است که همواره با فیلترشکن آن را بازی می کردم اما به نظر می رسد که شاید به زودی مجبور باشیم که فیلترشکن را همیشه روشن داشته باشیم.

حذف پابجی موبایل از بازار

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، برای مثال وقتی بازی پابجی را در بازار جستجو می کنید، با نشان داده شدن عنوان بازی اما عبارت زیر را هم می بینیم:

این برنامه به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، از حالت انتشار خارج شده است.

این بازی از دیگر فروشگاه نرم افزاری اندرویدی ایرانی یعنی مایکت هم حذف شده است. به گفته مدیر روابط عمومی مایکت، پابجی پنج میلیون دانلود در این فروشگاه نرم افزاری داشته است.

حذق پابجی از سایت های دانلود

حذق پابجی از سایت های دانلود

همچنین وقتی برای دانلود پابجی به سایت های دانلود مراجعه کنید با همین پیغام رو به رو می شوید. نمونه آن را در تصویر بالا می بینید.

به هر صورت هنوز مشخص نیست که آینده پابجی در ایران به چه صورت خواهد بود. ما امیدواریم که دست کسی روی دکمه فیلترینگ نرود!

شما پابجی بازی می کنید؟ اگر این بازی در کشور ما مسدود شود، چه حسی خواهید داشت؟

نوشته حذف پابجی موبایل از بازار و سایت های دانلود به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code