رندر مفهومی گلکسی S22 سامسونگ با دوربین ساخته شده تحت همکاری Olymous
1 min read

رندر مفهومی گلکسی S22 سامسونگ با دوربین ساخته شده تحت همکاری Olymous

سه روز پیش برای شما در ترنجی نوشتیم که سامسونگ در حال همکاری با Olympus برای ارتقا کیفیت دوربین گوشی های خود است. امروز اما یک رندر مفهومی گلکسی S22 سامسونگ با دوربین ساخته شده تحت همکاری Olymous منتشر شده است. البته طراحی خیلی جسور و تقریبا دور از ذهنی را اینجا شاهد هستیم.

رندر مفهومی گلکسی S22 سامسونگ

گلکسی S22 پرچمدار سال ۲۰۲۲ سامسونگ خواهد بود. بر کسی پوشیده نیست که عملکرد سامسونگ در سال های اخیر و در بخش دوربین موبایل هایش، خیلی عالی نبوده است. این نه به دلیل سخت افزار، بلکه بیشتر به دلیل نرم افزار سامسونگ است. به نظر می رسد که همکاری سامسونگ با المپیوس قرار است که این شرایط را بهتر کند.

هنوز درباره راهبرد دقیق سامسونگ برای گلکسی اس ۲۲ و دوربینش اطلاعاتی نداریم. رزلوشن ۲۰۰ مگایپکسلی دوربین اصلی اما چیزی است که احتمالش خیلی کم نیست. امروز با رندر مفهومی که از گلکسی اس ۲۲ منتشر شده می توان نگاهی خیالی داشت به آن چه شاید این پرچمدار سامسونگ ارایه کند.

قاب دوربین گلکسی اس ۲۲

همانطور که می بینید، طراحی کلی قاب دوربین مشابه گلکسی اس ۲۱ است. درون قاب دوربین اما خیلی متفاوت و جسور تصور شده است. اینجا فقط ۲ دوربین وجود دارد. یکی دوربین پربسکوپی و دیگری دوربین اصلی که خیلی شیشه بزرگی هم دارد.

زیر آن شاهد عبارت ۲۰۰ مگاپیکسلی هستیم. زیر آن هم نام Olymus تصویر شده است. در کنار دوربین پریکسوپی مجموعه فلاش دوگانه، فوکس لیزری و احتمالا سنسور سنجش تراز سفیدی را می بینیم. مشخص نیست که در این طرح تصور شده که سامسونگ مثلا دوربین فوق عریض را کنار گذاشته یا مثلا با لنز مایع، آن را با دوربین اصلی ادغام کرده است.

گلکسی اس ۲۲ با S Pen

گلکسی اس ۲۲ با S Pen

گلکسی اس ۲۲ با S Pen

همچنین گلکسی اس ۲۲ با S Pen هم در نظر گرفته شده است. از آنجایی که گلکسی اس ۲۱ اولترا با پشتیبانی از S Pen ارایه می شود، این موضوع عجیبی نیست. این رندرها هم احتمالا به گلکسی اس ۲۲ اولترا اشاره دارند.

بله، من هم به آن توجه کردم! برش دوربین سلفی در این رندر روی نمایشگر در نظر گرفته نشده است. اینجا شاید به دوربین زیر نمایشگر امیدوار باشند. هنوز مشخص نیست که این فناوری برای ارایه روی یک پرچمدار آماده باشد یا نه.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این طراحی برای گلکسی اس ۲۲ چقدر محتمل است؟

نوشته رندر مفهومی گلکسی S22 سامسونگ با دوربین ساخته شده تحت همکاری Olymous اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code