گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ ممکن است اسلات اختصاصی S Pen را نداشته باشد
1 min read

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ ممکن است اسلات اختصاصی S Pen را نداشته باشد

سامسونگ امسال در حال کار بر روی طیف وسیعی از دستگاه های تاشو خود می باشد. این شرکت پیش تر اعلام کرده بود که گوشی هوشمندی از سری گلکسی نوت را برای سال 2021 معرفی نخواهد کرد،‌ که علت آن احتمالا این است که می خواهد مصرف کنندگان را به خرید گلکسی فولد ۳ که بزودی معرفی می شود‌‌، ترغیب کند. اما این گوشی تاشو ممکن است همه ویژگی های ایده آل سری نوت را نداشته باشد،‌ چرا که خبر می رسد فولد ۳ سامسونگ، اسلات اختصاصی S Pen را نخواهد داشت.

عدم تعبیه اسلات اختصاصی S Pen برای گلکسی زد فولد ۳

به نقل از وب سایت کره ای NaverNews، انتظار می رود سومین نسخه از سری گلکسی فولد سامسونگ بعد از گلکسی اس ۲۱ اولترا، دومین دستگاه غیر نوت باشد که از قلم S Pen پشتیبانی می کند، اما بر خلاف شایعات قبلی و طبق گزارش جدید، بعید به نظر می رسد این دستگاه دارای اسلات اختصاصی برای S Pen باشد.

ظاهراً سامسونگ در ابتدا قصد داشته جایگاهی را برای این قلم اختصاص دهد اما اکنون در حال بررسی مجدد این ایده است. این تصمیم می تواند تابع دو علت باشد: اول اینکه دستگاه فضای کافی برای محفظه قلم را ندارد؛ و دوم، یک اسلات قلم می تواند آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار آسیب پذیر کند.

پتنت سامسونگ برای گلکسی فولد ۳ و تعبیه اسلات اختصاصی S Pen در آن

اگرچه گوشی های تاشو سامسونگ ضد آب و ضد گرد و غبار نیستند، اما گلکسی زد فولد ۲ نسبت به نسخه اول آن، از دوام بالاتری در این زمینه برخوردار است چرا که به یک پوشش تا حدود کمی ضد آب و ضد فرسایش در قسمت لولای خود مجهز شده است. ظاهراً این تصمیم که اخیراً نیز گرفته شده، نهایی نشده است. گزارشات مختلف بیان می کنند که این شرکت تا زمان تولید انبوه این گوشی در ماه ژوئن وقت دارد تا تصمیم خود را تغییر دهد.

راهکار جایگزین کردن این اسلات چیست؟

در هر صورت، احتمال اینکه گلکسی زد فولد ۳ با قلم S Pen سازگار باشد، زیاد است. اگر این کمپانی نتواند یک اسلات اختصاصی برای قلم خود ایجاد کند، احتمالاً موارد خاصی را برای جایگزینی آن ارائه می دهد، کاری که با اس ۲۱ اولترا نیز انجام داده است. به نظر می رسد این گزارش این نکته را القا می کند که S Pen Pro، که در کنار اس ۲۱ اولترا معرفی شده بود، با زد فولد ۳ نیز کار خواهد کرد. البته به این فرضیه باید به دید شک و تردید نگاه کرد، زیرا گزارش های پیشین اعلام می کنند که سامسونگ قلم متفاوتی را برای استفاده در گوشی های تاشو به کار خواهد گرفت.

گلکسی زد فولد ۳ با پتنت جدید سامسونگ مقاومت بیشتری خواهد داشت

گفته می شود این دستگاه احتمالا در ماه خرداد و در کنار Z Flip 3 و Galaxy S21 FE رونمایی خواهد شد. البته زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست و ممکن است با توجه به بحران کمبود تراشه تا مدت نامعلومی به تعویق بیفتد.

انتظار می رود گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و طراحی بروز یافته تر معرفی شود. همچنین جذاب ترین ویژگی این دستگان نیز می تواند دوربین سلفی زیر نمایشگر آن باشد که در صورت به واقعیت پیوستن آن، اولین مورد در گوشی های سامسونگ خواهد بود که انتظار می رود با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نمونه های از پیش تولید شده آن عرضه گردد.

نقشه راه سامسونگ محصولات آینده این شرکت در سال ۲۰۲۱ را نشان می دهد

نظر شما راجع به احتمال تعبیه نشدن اسلات اختصاصی S Pen برای گلکسی فولد ۳ چیست؟ وجود این محفظه چقدر در تصمیم گیری شما برای انتخاب این گوشی اهمیت دارد؟

نوشته گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ ممکن است اسلات اختصاصی S Pen را نداشته باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code