گلکسی تب اس ٧ لایت را ببینید!
1 min read

گلکسی تب اس ٧ لایت را ببینید!

سری تبلت‌های Tab S7 در مرداد ماه پارسال به همراه سری گلکسی نوت ٢٠ رونمایی شدند؛ حالا رندر گلکسی تب اس ٧ لایت را ببینید و از برخی از مشخصات آن مطلع شوید!

گلکسی تب اس ٧ لایت در ماه‌های آینده از راه می‌رسد

مرداد ماه پارسال بود که سامسونگ از محصولات جدید خود، از جمله سری Tab S7 رونمایی کرد و توانست با ارائه مشخصات بسیار خوب با قیمتی مناسب، کاربران زیادی را به سمت تبلت‌های اندرویدی خود بکشاند.

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ پلاس و گلکسی اس ۷ رسما معرفی شدند

در افشاگری‌های ایوان بلس و افشاگران Voice از نقشه راه سامسونگ، رونمایی از این تبلت، یعنی گلکسی تب اس ٧ لایت، برای ماه ژوئن ٢٠٢١ یا همان خرداد-تیر ١۴٠٠ برنامه‌ریزی شده است.

نقشه راه لو رفته سامسونگ برای عرضه محصولات جدید در ماه‌های آینده

به تازگی تیم افشاگران Voice رندر نهایی تبلت جدید سامسونگ را منتشر کرده‌اند و شما می‌توانید رندر نهایی گلکسی S7 Lite را ببینید.

مانند دو عضو دیگر خانواده تب اس ٧، پشتیبانی از قلم استایلس S-Pen در تبلت جدید سامسونگ فراهم شده است؛ دوربین اصلی و سلفی تب اس ٧ لایت از سنسور تکی برخوردار است و اسپیکر این محصول از نوع استریوی دوتایی است و خبری از استیکر چهارگانه‌ نیست.

اسپیکر استریوی تب اس ٧ لایت طبق روال همیشگی توسط AKG تیون شده است. نوار آنتن نیز روی فریم و قسمت بالایی تب اس ٧ لایت دیده می‌شود که به احتمال برخورداری از بدنه‌ تمام فلزی می‌افزاید.

گیک بنچ تب اس ٧ لایت

گیک بنچ تب اس ٧ لایت

پیش از این، تبلت رونمایی نشده سامسونگ با تراشه‌ اسنپدراگون ۷۵۰ جی، ۴ گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ١١ پایه در گیک‌بنچ ۵.٣.٢ دیده شده بود؛ امتیاز بخش تک هسته‌ای ۶۵٠ و بخش چند هسته‌ای برابر با ١۶٩۴ است.

کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ جی / Snpadragon 750G با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

مدل نامبر منتسب به تب اس ٧ لایت نیز SM-T736B است.

از تبلت‌های سامسونگ استفاده کرده‌اید؟ اگر قیمت این تبلت مناسب باشد، آن را خریداری می‌کنید؟ چه نظری در مورد تبلت‌های سامسونگ دارید؟

نوشته گلکسی تب اس ٧ لایت را ببینید! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code