ظرفیت باتری و اسم رمز گلکسی S۲۱ FE سامسونگ لو رفت
1 min read

ظرفیت باتری و اسم رمز گلکسی S۲۱ FE سامسونگ لو رفت

از چندین هفته گذشته ما شاهد انتشار رندر ها و جزئیات گوشی گلکسی S۲۱ FE سامسونگ بوده ایم. این دستگاه در حقیقت جانشین گلکسی S20 FE سال گذشته خواهد بود که هنوز هم یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی موجود در بازار است. حال، پیش از معرفی رسمی این دستگاه، اطلاعاتی مربوط به ظرفیت باتری و اسم رمز آن در اینترنت لو رفته است که آن ها را با هم مرور می کنیم.

ظرفیت باتری گلکسی S۲۱ FE

گزارش جدیدی از GalaxyClub منتشر شده که نام رمز و ظرفیت باتری گلکسی S۲۱ FE را نشان می دهد. طبق این نشریه، این تلفن هوشمند با رمز R9 و با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

باتری داخل گوشی با شماره مدل EB-BG990ABY دارای ظرفیت نامی 4،370 میلی آمپر ساعت خواهد بود که در نهایت سامسونگ آن را با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر معرفی خواهد کرد. این باتری خاص به دلیل مطابقت با شماره مدل این گوشی (SM-G990B)، با گلکسی S۲۱ FE در ارتباط است.

ظرفیت باتری گلکسی S۲۱ FE

طبق گزارش های پیشین، گوشی گلکسی S۲۱ FE از طراحی مشابه با گلکسی S21 برخوردار خواهد بود. این گوشی به همراه یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با یک سوراخ نمایشگر در قسمت بالا و مرکزی صفحه همراه است که جایگاه دوربین سلفی دستگاه می باشد. از این رو، ابعاد آن دارای طول ۱۵۵.۷ در عرض ۷۱.۴۵ بوده که قطر آن نیز ۷.۹ میلی متر است. به عبارت دیگر، این گوشی بزرگتر از گلکسی S21 خواهد بود اما با این حال، کوچکتر از گلکسی S20 FE مربوط به نسل گذشته می باشد.

در انتها، گوشی گلکسی S۲۱ FE سامسونگ از همان دوربین سلفی 32 مگاپیکسی برخوردار است که در دو گوشی گلکسی A52 و A72 یافت می شود. همچنین این دستگاه در پنج رنگ خاکستری،نقره ای، سبز، صورتی، بنفش و سفید در دسترس خواهد بود. انتظار می رود که این گوشی در یک رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 19 آگوست به طور رسمی رونمایی شود.

نقشه راه سامسونگ محصولات آینده این شرکت در سال ۲۰۲۱ را نشان می دهد

نظر شما راجع به ظرفیت باتری گلکسی S۲۱ FE و مابقی مشخصات آن چیست؟ آیا منتظر معرفی این دستگاه جذاب و احتمالا با قیمت مناسب سامسونگ هستید؟

نوشته ظرفیت باتری و اسم رمز گلکسی S۲۱ FE سامسونگ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code