مشخصات گوشی Zenfone 8 Mini ایسوس لو رفت: جایگزین آیفون ۱۲ مینی برای اندروید
1 min read

مشخصات گوشی Zenfone 8 Mini ایسوس لو رفت: جایگزین آیفون ۱۲ مینی برای اندروید

انتظار می رود سری جدید Zenfone 8 ایسوس در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ رونمایی شود. این سری قرار است به عنوان یک پرچمدار جمع و جور معرفی شده و طبق شایعات، شامل یک مدل زنفون 8 مینی نیز می شود. حال با نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی، مشخصات اصلی Zenfone 8 Mini در توییتر منتشر شده، که برخی از ویژگی های آن را تایید می کند.

مشخصات گوشی Zenfone 8 Mini

حدود ۳ روز پیش بود که رندر های واقعی از سری جدید پرچمداران ایسوس یعنی Zenfone 8 و Zenfone 8 Mini به بیرون درز کرد. حال، به نقل از وب سایت gizmochina و کاربر توییتری stufflistings، گوشی Zenfone 8 Mini از یک صفحه نمایش 5.9 اینچی E4 AMOLED سامسونگ با رزولوشن +Full HD برخوردار است. این صفحه نمایش همچنین از رفرش ریت 120 هرتز به همراه Gorilla Glass Victus و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر پشتیبانی می کند. ابعاد دستگاه نیز 148×68.5 میلی متر بوده که ضخامت و وزن آن به ترتیب به ۸.۹ میلی متر و 169 گرم می رسد.

مشخصات گوشی Zenfone 8 Mini

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مینی جدید توسط پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 888 همراه با حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 مجهز خواهد شد. منبع تغذیه این تلفن از طریق یک باتری 4000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات تامین می شود.

دوربین و صدا

یک ترکیب دوربین دوگانه نیز در پشت دستگاه قرار دارد که از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی از نوع IMX686 سونی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای زاویه دید عریض و عکاسی ماکرو، استفاده می کند. پیش از این شایعه شده بود که این گوشی دارای یک دوربین سه گانه می باشد. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی بوده که در سوراخ نمایشگر واقع در گوشه سمت چپ صفحه جای گرفته است که در نتیجه، از طراحی مکانیسم دوربین پاپ آپ که در سری Zenfone 7 استفاده شده بود، بهره نخواهد برد.

همچنین یکی از مزیت های خوب Zenfone 8 Mini اینست که با سه میکروفون و با صدای OZO همراه خواهد بود. اسپیکر گوشی نیز به صورت دوگانه و استریو می باشد و خوشبختانه بر اساس تیزر های گذشته این شرکت، از جک ۳.۵ میلی متری صدا نیز پشتیبانی می کند.

گواهینامه IP68 زنفون ٨ مینی تأیید شد

نظر شما راجع به مشخصات گوشی Zenfone 8 Mini ایسوس چیست؟ آیا منتظر عرضه این دستگاه که با توجه به مشخصات پرچمدار طور آن، به عنوان رقیب آیفون ۱۲ مینی در اندروید شناخته می شود، هستید؟

نوشته مشخصات گوشی Zenfone 8 Mini ایسوس لو رفت: جایگزین آیفون ۱۲ مینی برای اندروید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code