شارژر ٢٠٠ واتی شیائومی به صورت رسمی فردا رونمایی خواهد شد!
1 min read

شارژر ٢٠٠ واتی شیائومی به صورت رسمی فردا رونمایی خواهد شد!

شیائومی با نوآوری‌های جدیدی بازگشته است. این کمپانی چینی، یکی از برندهای پیشرو در زمینه طراحی شارژ هایی با توان بالا برای گوشی‌های هوشمند است. هر ساله، شاهد بیشتر شدن توان شارژر گوشی‌های هوشمند این کمپانی هستیم. در آخرین اخبار، شیائومی خبر از رونمایی شارژر ٢٠٠ واتی خود داده است. به نظر می‌رسد که شارژر ٢٠٠ واتی شیائومی، فردا از راه خواهد رسید. به همین ترتیب، مروری بر شایعات مربوط به این شارژر خواهیم داشت.

شارژر ٢٠٠ واتی شیائومی به زودی از راه می‌رسد

شیائومی سابقه خوبی در استفاده از شارژرهای پر توان در گوشی‌های خود دارد. به عنوان مثال، شیائومی برای اولین بار، از شارژر ١٢٠ واتی خود در گوشی Mi 10 Ultra بهره گرفت. این گوشی، تقریباً یک سال پیش در چین رونمایی شده بود.

شیائومی می ۱۰ اولترا رسما معرفی شد: شارژر ۱۲۰ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز با زوم ۱۲۰ برابر

اما این بار، شیائومی قصد جهش در شارژرهای گوشی‌های خود را دارد. بر اساس گزارشی از Gizmochina، یکی از بازیگران اصلی تولید شارژر‌هایی با توان بالا است. این کمپانی، سبب شد تا پیشرفت استفاده از شارژرهای این چنین، تسریع شود. این کمپانی، در حال حاضر، دارای رکورد سریع‌ترین شارژر بی سیم است. اما به تازگی، نوبت به رونمایی از جدیدترین فناوری شارژ این کمپانی رسیده است.

فناوری HyperCharge شیائومی فردا رونمایی خواهد شد

پوستر شیائومی در مورد رونمایی از شارژری با فناوری HyperCharge

شیائومی اخیراً یک پوستر رسمی در مورد شکستن یک رکورد جدید منتشر کرده است. این رکورد، مربوط به یک فناوری شارژ است. به همین ترتیب، فردا این محصول مهم توسط شیائومی رونمایی خواهد شد. با توجه به شایعات اخیر، می‌توان گفت که این رکورد، مربوط به رونمایی از شارژر ٢٠٠ واتی شیائومی است. چنین رقمی، بسیار خیره کننده است. احتمالاً عرضه و استفاده نهایی این شارژر ٢٠٠ واتی، در نیمه دوم سال جاری میلادی رخ خواهد داد. شاید حتی شاهد استفاده از این شارژر، برای گوشی Mi Mix 4 باشیم!

هر چه که باشد، شیائومی می‌خواهد با رونمایی از این شارژر، نشان دهد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و رونمایی‌های بیشتری نیز در راه هستند. با این وجود، استفاده از این شارژر، خیلی ضروری نیست. شیائومی می‌توانست با تمرکز بر روی بخش‌های دیگر، کاربران بیشتری را جذب کند. به علاوه، تمرکز در بخش‌های مهم‌تر، می‌تواند به بهبود تجربه کاربری بیانجامد. با وجود همان شارژر ۶٧ واتی در شیائومی می ١١ اولترا نیز بسیاری از مشتریان رضایتمند هستند. در هر صورت، انتظار می‌رود که پروسه شارژ کامل باتری یک گوشی به وسیله شارژر ٢٠٠ واتی شیائومی، در کم‌تر از ١٠ دقیقه صورت بگیرد.

فکر می‌کنید که ایده استفاده از شارژهای توانمندتر، مفید است؟ استفاده از چنین شارژرهایی را ضروری می‌دانید؟ به نظر شما شیائومی فردا از چه محصول جدیدی پرده خواهد برداشت؟

نوشته شارژر ٢٠٠ واتی شیائومی به صورت رسمی فردا رونمایی خواهد شد! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code