لیست اولین دریافت کنندگان آپدیت HarmonyOS هواوی لو رفت
1 min read

لیست اولین دریافت کنندگان آپدیت HarmonyOS هواوی لو رفت

می دانیم که مراسم ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ هواوی شامل معرفی سیستم عامل جدید این شرکت یعنی HarmonyOS می شود. ما حتی ۲ روز پیش نقشه راه عرضه HarmonyOS برای دستگاه‌های دریافت کننده را منتشر کردیم. امروز اما لیست اولین دریافت کنندگان آپدیت HarmonyOS هواوی لو رفته است. دستگاه هایی به ادعای منبع خبر، تنها چند روز پس از معرفی سیستم عامل هارمونی هواوی، آن را دریافت خواهند کرد.

اولین دریافت کنندگان آپدیت HarmonyOS

شکی نیست که ۱۲ خرداد یک نقطه عطف مهم برای غول فناوری چینی در جهت دستیابی به استقلال نرم افزار خواهد بود. انتظار می رود هواوی رسماً سیستم عامل اختصاصی خود یعنی HarmonyOS را برای تلفن های هوشمند و به عنوان جایگزینی مناسب برای اندروید معرفی کند.

لیستی از دستگاه های هواوی که اولین بار به این سیستم عامل مهاجرت می کنند اکنون به صورت آنلاین منتشر شده است. این لیست لو رفته شامل دستگاه های زیر است:

  1. ۱- هواوی Mate 40
  2. ۲- هواوی Mate 40 Pro
  3. ۳- هواوی Mate 40 Pro plus
  4. ۴- هواوی Mate 40 RS
  5. ۵- هواوی Mate X2
  6. ۶- هواوی MatePad Pro
  7. ۷- هواوی P40
  8. ۸- هواوی P40 pro
  9. ۹- هواوی P40 pro plus
  10. ۱۰- نوا ۸
  11. ۱۱- نوا ۸ پرو

مطمئناً شاهد پیوستن دستگاه های بیشتری به این گروه خواهیم بود و انتظار می رود این کار بسیار سریع باشد. با این حال، باید به زودی شاهد انتشار لیست رسمی هواوی باشیم.

این شرکت امیدوار است تا پایان سال ۲۰۲۱ این آپدیت را به بیش از یک چهارم از ۱ میلیارد دستگاه فعال خود برساند. اگر هواوی به برنامه ریزی خود برسد، مطمئنا جامعه کاربری ۲۵۰ میلیون دستگاهی می تواند برای توسعه دهندگان اهمیت داشته باشد. قسمت عمده دستگاههای پیش بینی شده در این هدف، از اندروید به هارمونی آپدیت می شوند. باقی آن هم با دستگاه های جدید تامین خواهد شد.

هواوی HarmonyOS محصولی ناشی از تحریم های گسترده و سختگیرانه اعمال شده توسط دولت ایالات متحده علیه این شرکت چینی است.

انتشار یک سیستم عامل جایگزین برای اندروید گوگل در کوتاه مدت پیامدهای قابل توجهی دارد. این می تواند نشانه شروع برخی از استقلال ها باشد و همزمان به وابستگی بیش از حد به تأمین کنندگان تحت امر ایالات متحده برای اجزای مهم نرم افزار و سخت افزار باشد. هواوی تاکنون توانسته است HarmonyOS را از چشمان کنجکاو ما محافظت کند زیرا اطلاعات زیادی در مورد این سیستم عامل در دست نیست. با این حال، از نظر رابط کاربری و قابلیت طراحی ممکن است تفاوت قابل توجهی با Android 11 فعلی نداشته باشد.

نظر شما چیست؟ موبایل هواوی دارید؟ منتظر آپدیت هارمونی هستید؟

نوشته لیست اولین دریافت کنندگان آپدیت HarmonyOS هواوی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code