سامسونگ گلکسی S21 FE به جای گلکسی Note 21 عرضه می شود؟
1 min read

سامسونگ گلکسی S21 FE به جای گلکسی Note 21 عرضه می شود؟

خانواده گلکسی نوت زمانی با نمایشگر بزرگتری که نسبت به سری S داشت و البته قلم S Pen می توانست تمایز خوبی ایجاد کند. سال های اخیر این تمایز کمرنگ شده است. هر چند گفته می شود که یکی از دلایل عدم ارایه گلکسی Note 21 را می توان کمبود تراشه دانست. با این حال به عقیده ایوان بلاس سامسونگ گلکسی S21 FE به جای گلکسی Note 21 عرضه می شود. این منبع معمولا پیش بینی های کم خطایی داشته است.

گلکسی S21 FE

سامسونگ از راهبرد FE خود پاسخ خوبی گرفته است. گلکسی S20 FE در مدل های مختلف 5G و 4G توانست با قیمت جذابی که داشت، مخاطبین زیادی را به خود جلب کند. تقریبا با این بازخورد مثبت می توان مطمئن بود که S21 FE هم در راه باشد. با این حال اینکه آیا این دستگاه می تواند جایگزین گلکسی Note 21 شود، یک موضوع دیگر است.

تصویر بالا در توییت Evleaks منتشر شده است. این به وضوح به ما می گوید که Galaxy Note 21 در برنامه ریزی سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ جایی ندارد. همچنین علاوه بر این، جایگزین شدن آن با S21 FE را هم می توان دید.

البته مشخص نیست که آیا کل سری Note 21 کنسل شده است یا شاید تک مدل فوق پرچمداری از این سری ارایه شود. البته با توجه به مجهز شدن گلکسی فولد ۳ به S Pen شاید سامسونگ بخواهد با حساب کردن روی کاربران گلکسی نوت، فروش خوبی را برای زد فولد ۳ ایجاد کند.

ظرفیت باتری گلکسی S۲۱ FE (رندر غیررسمی)

طراحی و برخی مشخصات Galaxy S21 FE قبلاً درز کرده است. اگر به رندرهای 3D CAD فاش شده از گوشی استناد کنید، گوشی دارای طراحی دوربین مشابه Galaxy S21 است، اما از پلاستیک به جای فلز ساخته شده است. گفته می شود که Galaxy S21 FE دارای شماره مدل SM-G990B است.

تلفن هوشمند پیشرفته و ارزان قیمت آینده می تواند از یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز Super AMOLED Infinity-O، پردازنده Snapdragon 888 یا Exynos 2100 در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 4500 میلی آمپری بهره ببرد.

در عقب، از یک دوربین سه گانه (احتمالاً با ضبط فیلم 4K 60fps) بهره می برد. این گوشی حداقل در پنج رنگ خاکستری / نقره ای ، سبز روشن ، صورتی ، بنفش و سفید در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این راهبرد سامسونگ صحیح باشد؟

نوشته سامسونگ گلکسی S21 FE به جای گلکسی Note 21 عرضه می شود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code