رندر رسمی وان پلاس نورد N200 با طراحی آشنا لو رفت
1 min read

رندر رسمی وان پلاس نورد N200 با طراحی آشنا لو رفت

وان پلاس، در تاریخ ١٠ خرداد از گوشی جدید خود با نام OnePlus Nord CE 5G رونمایی می‌کند. شب گذشته، در مورد رندر OnePlus Nord CE 5G و برخی مشخصات آن صحبت کردیم. اما اکنون، نوبت به انتشار رندر رسمی وان پلاس نورد N200 با طراحی آشنا رسیده است. در ادامه، به جزئیات این گوشی اقتصادی نگاهی خواهیم داشت.

رندر رسمی وان پلاس نورد N200 و برخی از مشخصات فنی آن

حدود ٧ ماه قبل بود که وان پلاس، بالأخره از اعضای جدید سری OnePlus Nord خود رونمایی کرد. یکی از اعضای این سری، OnePlus Nord N100 بود. این دستگاه، اقتصادی‌ترین عضو گوشی‌های سری Nord بود و از تراشه اسنپدراگون ۴۶٠ در کنار نمایشگری با رفرش ریت ٩٠ هرتز بهره می‌برد.

وان پلاس Nord N100 با Snapdragon 460 به قیمت ۱۷۹ یورو رسما معرفی شد

در هر صورت، کم کم نوبت به رونمایی از جایگزین وان پلاس نورد N100 رسیده است. در گزارشی اختصاصی از PC MAG، نسل بعدی این گوشی اقتصادی، وان پلاس نورد N200 نام خواهد داشت! در همین راستا، PC MAG ادعا می‌کند که در مصاحبه اختصاصی خود با مدیر این کمپانی، از سوی او تأییدیه رونمایی از وان پلاس Nord N200 را دریافت کرده است. به همین ترتیب، شاهد انتشار رندر رسمی وان پلاس نورد N200 نیز هستیم.

بر اساس رندر رسمی منتشر شده از این گوشی، به کارگیری طراحی نسبتاً آشنایی را شاهد هستیم. این طراحی، تا حدودی مشابه با گوشی Reno 5 است. در قاب پشتی OnePlus Nord N200، از ماژول دوربین اصلی مستطیلی استفاده شده است. در این ماژول، از سه سنسور در کنار فلش LED استفاده شده است. لوگوی وان پلاس نیز در همین قاب است. جنس بدنه OnePlus Nord N200 مشخص نیست.

اما احتمالاً جنس فریم این گوشی، پلاستیکی است. حسگر تشخیص اثرانگشت نیز با دکمه پاور ادغام شده و بر روی این فریم قرار دارد. در قاب جلویی، نمایشگری با زائده حفره نمایشگر سمت چپ دیده می‌شود. در این حفره، دوربین سلفی تکی جای خوش کرده است.

اما به مشخصات فنی لو رفته از OnePlus Nord N200 می‌رسیم. گفته می‌شود که Nord N200، از نمایشگری با پنل IPS LCD و قطر ۶.۴٩ اینچی بهره مند باشد. نسل قبل نیز مجهز به پنل IPS LCD بود. با این وجود، شاهد وجود وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی در این گوشی هستیم. خوشبختانه وان پلاس نورد N200 از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در مورد رندر رسمی وان پلاس نورد N200 و طراحی این گوشی چیست؟ فکر می‌کنید که به کارگیری پنل IPS LCD با وضوح بالاتر، امری منطقی است یا استفاده از پنل AMOLED؟ احتمال می‌دهید که قیمت این گوشی چقدر باشد؟

نوشته رندر رسمی وان پلاس نورد N200 با طراحی آشنا لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code