نسخه جدید اپ سلامتی اپل با قابلیت‌های جدید ورزشی منتشر شد
1 min read

نسخه جدید اپ سلامتی اپل با قابلیت‌های جدید ورزشی منتشر شد

اپل در مراسم WWDC 2021 خود، از طیف گسترده محصولات نرم افزاری جدید خود رونمایی کرد. از نسخه‌های جدید سیستم عامل تا قابلیت‌های تازه در محصولات، همگی جزوی از بخش اصلی این مراسم هستند. اما هم اکنون، شاهد انتشار نسخه جدید اپ سلامتی اپل با قابلیت‌های جدید ورزشی هستیم.

نسخه جدید اپ سلامتی اپل

پس از رونمایی محصولات نرم افزاری جدید اپل، از جمله iOS 15، هم اکنون نوبت به انتشار نسخه جدید اپ سلامتی اپل رسیده است. این اپلیکیشن، هم اکنون به روز‌تر از قبل شده است. اپل به تازگی ویژگی‌های جدیدی را در اپ سلامتی خود ارائه می‌دهد. به گزارش RealmiCentral، این ویژگی‌ها، برای سهولت در شناسایی، اندازه گیری و درک تغییرات رخ داده در میزان سلامتی کاربران طی مدت زمان مشخصی طراحی شده‌اند. همچنین با اندازه گیری شاخص‌های پیاده روی اعم از مدت زمان و مسافت طی شده، هدف گذاری‌های شما به صورت خودکار انجام می‌شوند.

اپل از این داده‌ها برای درک میزان تغییرات سلامتی شما استفاده خواهد کرد. با این حال، اپل همچنان در حال افزودن توضیحاتی برای درک بهتر کاربران از این قابلیت است. تمام این توضیحات، می‌توانند به شما کمک کنند که نتایج کسب شده توسط شما رضایت بخش است یا خیر. از این طریق، شما می‌توانید آمادگی جسمانی خود را بهتر بشناسید. پس از آن، اهداف خود را برای بهبود وضعیت بدنی خود مشخص کنید.

در نهایت، اپ مربوط به تنفس نیز بهبود یافته است. انیمیشن‌های این اپ نیز تغییرات کلیدی را تجربه کرده‌اند. همچنین ویژگی “Reflection” به این برنامه اضافه شده است که به شما امکان تمرکز بیشتر را می‌دهد. تمامی این موضوعات، نشان می‌دهند که اپل به پایش سلامتی در مدت زمان طولانی، تأکید دارد. این بخش، به دلیل قرنطینه افراد جامعه و افت قدرت جسمانی آن‌ها است.

نظر شما در مورد نسخه جدید اپ سلامتی اپل چیست؟ آیا وجود این قابلیت‌ها را در نسخه جدید اپ Health اپل می‌پسندید؟ کدام یک از آن‌ها برای شما کاربردی‌تر است؟

نوشته نسخه جدید اپ سلامتی اپل با قابلیت‌های جدید ورزشی منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code