تاریخ معرفی هواوی P50 شاید به ۷ مرداد ۱۴۰۰ منتقل شده باشد
1 min read

تاریخ معرفی هواوی P50 شاید به ۷ مرداد ۱۴۰۰ منتقل شده باشد

داستان رونمایی از پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۱ هواوی هم عجیب شده است. هواوی P50 Pro در مراسم رسمی Huawei فقط به صورت تیزروار و از پشت نمایش داده شد و نه چیزی بیشتر. امروز در گزارشی می شنویم که تاریخ معرفی هواوی P50 شاید به ۷ مرداد ۱۴۰۰ منتقل شده باشد.

تاریخ معرفی هواوی P50

یک منبع خبری در Weibo خبرهای بزرگی را در رابطه با تاریخ عرضه Huawei P50 ارائه کرده است. به اعتقاد او انتظار می رود این دستگاه در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۰ معرفی شود. اطلاعات بیشتر نشان می دهد که هواوی فقط از مدل های 4G هواوی P50 رونمایی خواهد کرد.

هواوی P50

البته آنطور که شایعه شده، تلفن هوشمند بعدی سری P هواوی با پردازنده 4G کوالکام ارائه نمی شوند. با این حال، این دستگاه با پردازنده های-سیلیکون هواوی مدل های Kirin 9000 / 9000E روانه بازار می شود. این نشان می دهد که هواوی همچنان به تولیدات خود متکی است که می تواند سبب هماهنگی بهتر HarmonyOS هم باشد.

پس از معرفی مدل 4G نوبت به معرفی مدل های 5G می رسد که می تواند فروش این خانواده را بهتر کند. البته که فروش پرچمدار 4G در سال ۲۰۲۱ آن هم در کشوری مثل چین واقعا می تواند کار سختی باشد.

حسگر دوربین هواوی پی ۵۰ از نوع Ultra-High Pixels با سایز 1/1.18 اینچی خواهد بود. با نگاهی به رندرهای قبلی می‌توان طراحی سری Huawei P50 را با جزئیات زیادی تایید کرد که انتظار می‌رود مانند سری آنر ۵۰، دارای حلقه‌های دوگانه مخصوص جایگیری دوربین‌های اصلی در پنل پشتی باشد که شامل سنسور اصلی دوربین از نوع IMX800 با دیافراگم f/1.8 خواهد بود. فاصله کانونی آن نیز 18 تا 125 میلی‌متر است که در نتیجه زوم تله فوتو با بزرگنمایی ۵ برابر را تایید می‌کند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود مطابق معمول هر سال، سری Huawei P50 شامل سه نسخه باشد. هواوی پی ۵۰ عادی از یک صفحه تخت 6.3 اینچی استفاده می‌کند که ابعاد آن نیز حدود 156.7x74x8.3 میلی‌متر است (با در نظر گرفتن برآمدگی دوربین، قطر آن به 10.6 میلی‌متر می‌رسد).

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده هواوی P50 هستید؟

نوشته تاریخ معرفی هواوی P50 شاید به ۷ مرداد ۱۴۰۰ منتقل شده باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code