مشخصات هواوی Nova 8i قبل از معرفی رسمی لو رفت
1 min read

مشخصات هواوی Nova 8i قبل از معرفی رسمی لو رفت

سری گوشی های هوشمند Nova 8 هواوی شامل چندین مدل از جمله Nova 8 SE که این گوشی دو نسخه متفاوت با دو تراشه دیمنسیتی 800U و دیمنسیتی ۷۰۰ خواهد داشت، Nova 8 5G، Nova 8 Pro 5G و Nova 8 Pro 4G است. اطلاعات جدید به اشتراک گذاشته شده توسط Playfuldroid نشان می دهد که هواوی در حال آماده سازی خود برای عرضه گوشی Nova 8i در بازارهای جنوب شرقی آسیا است. این نشریه ادعا می کند که ورود این مدل به بازار های مذکور از طریق جلسات توجیهی محصولات هواوی تأیید شده است.

هواوی Nova 8i چه مشخصاتی خواهد داشت؟

طبق گزارش GIZMOCHINA هواوی Nova 8i از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی LCD همراه پانچ هول برای دوربین سلفی بهره خواهد برد. این نمایشگر به رزولوشن Full HD، پشتیبانی از استاندارد فضای رنگی DCI-P3 و نسبت صفحه نمایش به بدنه چشمگیر ۹۴.۷٪ مجهز شده است. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره دوربین سلفی این دستگاه در دسترس نیست.

تاریخ معرفی هواوی Nova 8 رسما ۳ دی ۹۹ خواهد بود

ماژول دوربین Nova 8i هواوی شبیه به Mate 30 Pro و دایره ای شکل خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی شامل یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 است. در کنار آن نیز از یک سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه، و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی که یکی وظیفه گرفتن عکس های ماکرو و دیگری سنجش عمق را بر عهده دارد، استفاده شده است.

قدرت این دستگاه میان رده توسط تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد شد؛ که پشتیبانی از فناوری سوپر شارژ ۶۶ واتی هواوی را به همراه دارد. هواوی ادعا می کند که این گوشی فقط در مدت ۳۸ فول شارژ خواهد شد.

هواوی Nova 8i با EMUI 11 و اندروید ۱۰ روانه بازار می شود. البته که هواوی در آینده سیستم عامل اختصاصی خود، یعنی HarmonyOS را برای این دستگاه عرضه خواهد کرد. این محصول در سه رنگ نقره ای، مشکی و همچنین آبی در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره گوشی های سری Nova 8 هواوی چیست؟ آیا هواوی با میان رده های جدیدش می‌تواند نظر کاربران را جلب کند؟

نوشته مشخصات هواوی Nova 8i قبل از معرفی رسمی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code