وان پلاس ٩ تی با دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی و ColorOS 11، همین فصل معرفی می‌شود
1 min read

وان پلاس ٩ تی با دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی و ColorOS 11، همین فصل معرفی می‌شود

وان پلاس، در کنار عرضه گوشی‌های پرچمدار و میان رده خود، گوشی‌های قاتل پرچمدار یا Flagship Killer خود را نیز معرفی می‌کند. پیش از این، وان پلاس از گوشی‌های سری T خود در نسل‌های مختلف رونمایی کرده بود. این سری، به نوعی یک نسخه جدیدتر و به روز‌تر نسبت به نسخه پایه همان سری است. حال، گفته می‌شود که گوشی وان پلاس ٩ تی به زودی رونمایی خواهد شد. در ادامه، به جزئیات منتشر شده از این گوشی تازه وارد خواهیم پرداخت.

وان پلاس ٩ تی و عرضه آن در همین فصل

وان پلاس پیش‌تر از گوشی‌های سری T خود با مشخصاتی جذاب رونمایی کرده بود. به طور مثال، وان پلاس ٨ تی آخرین گوشی هوشمند از این نسل است. از مشخصات بارز این دستگاه جذاب، می‌توان به پشتیبانی از شارژر ۶۵ واتی و تراشه Snapdragon 865 اشاره کرد.

وان پلاس 8T مجهز به اندروید ۱۱ و شارژر ۶۵ وات با نمایشگر ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شد

حال به گزارشی از Mysmartprice می‌رسیم. بر اساس این گزارش، وان پلاس بیشتر پرچمداران سری وان پلاس ٩ خود را معرفی کرده بود. گوشی‌های عضو این سری، از وان پلاس ٩، وان پلاس ٩R و وان پلاس ٩ پرو تشکیل شده‌اند. هم اکنون، حدود ۴ ماه از رونمایی این سری از دستگاه‌های وان پلاس می‌گذرد. اما ظاهراً قرار است تا شاهد رونمایی یک گوشی جدید در همین سری پر طرفدار باشیم. بنابر شایعات جدید، وان پلاس قصد دارد تا عضو جدید سری T خود را تحت نام OnePlus 9T روانه بازار کند. این گوشی، از چند ارتقاء در بخش دوربین بهره مند خواهد شد.

از سوی دیگر، این شایعه یادآور می‌شود که امکان عرضه OnePlus 9T با رابط کاربری ColorOS در سطح جهان وجود دارد. این امر، سبب می‌شود تا کاربران وان پلاس از ادغام آن با اوپو، بیش از پیش ناراحت شوند. البته که وان پلاس، پیش‌تر اعلام کرده بود که رابط کاربری OxygenOS و ColorOS از طریق کدها، ادغام خواهند شد. اما به هر حال، این موضوع می‌تواند بر روی تجربه کاربری برخی از مشتریان قدیمی‌تر وان پلاس تأثیراتی بگذارد. البته ممکن است این مورد، مانند آنچه که قبلاً در سری OnePlus 9 دیده بودیم، تنها در چین رخ بدهد. اما به دلیل اتفاقات اخیر وان پلاس و اوپو، بعید نیست که شاهد چنین موضوعی باشیم.

اطلاعات مربوط به OnePlus 9T

یک افشاگر توئیتری، اعلام کرده است که وان پلاس ٩ تی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی عرضه می‌شود. همچنین او دریافته است که OnePlus 9T با دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد. دوربین اصلی چهارگانه این گوشی در قاب پشتی، با همکاری Hasselblad توسعه یافته است. خب، تا به اینجا، نکته عجیبی به دست ما نرسیده است. اما زمانی که این افشاگر اعلام کرد نسخه جهانی OnePlus 9T هم با رابط کاربری ColorOS 11 به دست کاربران می‌رسد، کاربران واکنش مثبتی نداشتند.

وان پلاس پیش‌تر اعلام کرده بود که خبری از جایگزینی OxygenOS با ColorOS در نسخه‌های جهانی محصولات این برند نیست. اما معلوم نیست که این امر، واقعاً تحقق بیابد. شاید OxygenOS 12، در واقع یک الگوبرداری گسترده از رابط کاربری ColorOS باشد و شاهد عناصری از آن در OxygenOS باشیم. در نهایت، باید بگوییم که وان پلاس همچنان اقدام به تبلیغ ویژگی‌های نسخه بعدی OxygenOS نکرده است.

وان پلاس 9T، توسط وان پلاس به طور رسمی تأیید نشده است. اگر به یاد داشته باشید، گوشی‌های سری OnePlus 9 دارای دوربین اصلی ۴٨ مگاپیکسلی بودند. بنابراین، استفاده از سنسور اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی در وان پلاس ٩ تی، می‌تواند تحولی در بین دوربین گوشی‌های وان پلاس برای استفاده از سنسورهای غول پیکر با وضوح بالاتر باشد. سه سنسور دیگر نیز دوربین اصلی این گوشی را همراهی خواهند کرد تا یک سیستم دوربین پیشرفته‌تر را در وان پلاس ٩ تی شاهد باشیم. ممکن است لنزهای فوق عریض و تله فوتو در این سیستم دوربین حضور داشته باشند. توجه داشته باشید که این اطلاعات، رسمی و قطعی نیستند. بنابراین، توصیه می‌کنیم که آن‌ها را به صورت کامل باور نکنید! ممکن است وان پلاس یک نسخه Pro از گوشی OnePlus 9T را نیز روانه بازار کند.

نظر شما در مورد OnePlus 9T و این اطلاعات لو رفته از آن چیست؟ آیا استفاده از رابط کاربری ColorOS در نسخه جهانی این گوشی می‌تواند بازخوردهای خوبی را با خود همراه داشته باشد؟ سیستم دوربین OnePlus 9T چطور است؟

نوشته وان پلاس ٩ تی با دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی و ColorOS 11، همین فصل معرفی می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code