سامسونگ گوشی تاشو ارزان قیمت خود را احتمالا در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد معرفی می‌کند
1 min read

سامسونگ گوشی تاشو ارزان قیمت خود را احتمالا در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد معرفی می‌کند

دو روز پیش برای شما نوشتیم که سامسونگ قرار است در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، از نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود در رویداد اختصاصی Unpacked رونمایی کند که برای اولین بار طی سال‌های گذشته، شاهد رونمایی از سری گلکسی نوت نبوده و درعوض شاهد معرفی طیف گسترده‌ای از محصولات شامل گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک به‌همراه گلگسی بادز ۲ خواهیم بود. گزارش امروز اما بیان می‌کند که سامسونگ احتمالا به این مقدار راضی نبوده و قصد رونمایی از سومین نسخه از دسته‌ی گوشی تاشو خود، این بار با مشخصاتی پایین‌تر و قیمتی ارزان دارد.

گوشی تاشو ارزان سامسونگ، سومین سری از دستگاه‌های تاشو این شرکت

به نقل از وب سایت phonearena و بر اساس گزارش منتشر شده توسط koreaherald، سامسونگ پیشرفت خود در زمینه گوشی‌های تاشو را متوقف نکرده و قصد دارد دستگاهی در این دسته و با نام احتمالی Galaxy Z Flip Lite را معرفی کند که در حقیقت نسخه‌ی ارزان قیمت و با مشخصات داخلی ضعیف‌تری نسبت به گوشی‌های تاشوی دیگری خواهد بود که قرار است به‌همراه این دستگاه و در رویداد اختصاصی آنپکد رونمایی شوند. البته به این گزارش به دیده‌ی شک و تردید نگاه کنید؛ چراکه در آن هیچ اطلاعات جامع دیگری از این نسخه ذکر نشده است و حتی گزارشات قبلی با اعتبار بیشتر نیز، جزئیاتی درباره مشخصات این گوشی و احتمال معرفی آن، ذکر نکرده‌اند.

گوشی تاشو ارزان سامسونگ

علاوه‌بر این، ما پیش از این اخباری منتشر شده در مورد برنامه‌های لغو شده Z Flip 3 Lite توسط راس یانگ، تحلیلگر مشهور داشته‌ایم، بنابراین سامسونگ باید این گوشی را در آخرین لحظه به برنامه‌ی خود اضافه کرده باشد که چنین حالتی معمولا پیش نمی‌آید.

با این وجود، ما برای هر خبر جدیدی در مورد نسخه “Lite” گوشی تاشو سامسونگ، گوش‌هایمان را تیز خواهیم کرد، حتی اگر با شایعه‌ی شروع قیمت 959 دلاری Z Flip 3، سامسونگ این دستگاه را به‌خوبی هرچه تمام‌تر در برنامه‌های خود جای داده باشد.

گوشی تاشو ارزان سامسونگ در راه است

نظر شما راجع به احتمال معرفی نسخه‌ی ارزان قیمت گوشی تاشو سامسونگ با نام احتمالی گلکسی زد فلیپ ۳ لایت چیست؟ در صورت عرضه‌ی چنین دستگاهی با برچسب قیمتی مناسب، آیا مایل به تهیه آن هستید؟

نوشته سامسونگ گوشی تاشو ارزان قیمت خود را احتمالا در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد معرفی می‌کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code