کدام صرافی ارز دیجیتال قابل اعتماد است؟!
1 min read

کدام صرافی ارز دیجیتال قابل اعتماد است؟!

همه ما تا حالا اسم صرافی رو زیاد شنیدیم. تو اون دوره ای که دلار مثل بنز می رفت بالا و همه روی اون سرمایه گذاری می کردن، اسم صرافی ها هم بیشتر به چشم می خورد. دیگه باید از اون دوران فاصله بگیریم و بریم سراغ دنیای جدیدی که بیت کوین و بقیه ارزهای دیجیتال دارن برامون میسازن!

نسل جدید صرافی ها هم که تقریبا 4 یا 5 ساله که خیلی سر و صدا به پا کردن، صرافی هایی هستن که با ارز دیجیتال کار می کنن و دور دلار و یورو و خانواده ارزهای فیات رو خط کشیدن. به این صرافی ها میگن صرافی ارز دیجیتال. صرافی هایی که در اون ها به جای خرید و فروش دلار و یورو و پوند و بقیه پول های رایج، بیت کوین و اتریوم و رمز ارزهای دیگه معامله میشن. تعداد این صرافی ها داره روز به روز بیشتر میشه و به دنبال این موضوع، خرید و فروش ارز دیجیتال هم راحت تر انجام میشه. در همین ایران خودمون صرافی های زیادی وجود دارن که نوبیتکس و بیت ایمن و والکس سه تا از اون ها هستن. اول ببینیم که چطوری باید معتبر بودن یک صرافی رو تشخیص بدیم و بعد به یک نتیجه خوب در موردش برسیم. بریم که داشته باشیم…

صرافی ارز دیجیتال

توی اولین سال هایی که بیت کوین و کلا دار و دسته رمز ارزها به وجود اومده بودن، خیلی سخت می شد اون ها رو خرید و فروش کرد. اینطوری شد که صرافی های ارز دیجیتال کم کم روی کار اومدن و خودشون رو مطرح کردن. صرافی ارز دیجیتال مکانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم و کاردانو هست. شاید تا چند سال دیگه وقتی اسم صرافی بیاد دیگه کسی حرف از دلار و یورو نزنه. سرعت پیشرفت ارزهای دیجیتال و پروژه های بلاک چینی روز به روز بیشتر میشه. شاید باورتون نشه ولی توی 10 سال گذشته هیچ دارایی تو دنیا اندازه بیت کوین سود نداشته! به همین خاطر بیت کوین توی چند سال اخیر مثل بمب ترکید و تمام رسانه ها و دولت ها و مردم رو درگیر خودش کرد. همین که قیمت بیت کوین به 64 هزار دلار رسید یعنی ارزش بیت کوین با 64 هزار تا یک دلاری برابری می کنه! امسال هم که به جمع 10 دارایی برتر دنیا وارد شده و ارزش بازار اون داره به نقره می رسه. تا چند سال دیگه احتمالا بیت کوین هیچ رقیبی نداشته باشه! صرافی ارز دیجیتال هم با رشد بیت کوین و بقیه ارزها، خود به خود مشتری های بیشتری پیدا می کنه. اما عواملی هم وجود داره که این صرافی ها رو درجه بندی می کنه. باید ببینیم صرافی که انتخاب کردیم قابل اعتماد هست یا نه!

ویژگی های صرافی ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال جایی هست که با پول ما در ارتباطه و باید خیالمون از بابت این موضوع راحت باشه. به همین خاطر، یک صرافی باید امنیت بالایی داشته باشه تا هیچ خطری دارایی ما رو تهدید نکنه. از طرفی ما باید بتونیم بعد از خرید یک رمز ارز، اون رو به کیف پول خودمون انتقال بدیم. صرافی که قابلیت اتصال به کیف پول های بیشتری رو داشته باشه در این مسابقه برنده میشه! از اون جایی که بازار کریپتوکارنسی یا همون رمز ارز، یک بازار 24 ساعته و بدون تعطیلی هست، ما ممکنه در هر ساعتی از شبانه روز سراغش بریم. اگر در این بین سوالی داشته باشیم یا به مشکل بخوریم، صرافی باید به ما کمک کنه. این کمک هم از طریق پشتیبانی انجام میشه. بهترین انتخاب در این بین، جایی هست که پشتیبانی 24 ساعته و آنی داشته باشه. یعنی اگر ما ازش سوال پرسیدیم 2 ساعت بعد جواب ما رو نده و حداکثر چند دقیقه بعد مشکل ما رو حل کنه. پس تا اینجا، امنیت و کیف پول و پشتیبانی، به عنوان 3 عنصر حیاتی برای فعالیت یک صرافی ارز دیجیتال معرفی شدن. اما این ویژگی ها برای یک صرافی بزرگ کافی نیست بلکه باید موارد دیگه ای رو هم به اون ها اضافه کنیم. این موارد شامل: سرعت، میزان کارمزد، امکان معامله نفر به نفر و خدمات جانبی هم میشه.

حالا این خدمات جانبی چی هست؟ صرافی چه آپشن اضافه ای می تونه برای ما قرار بده؟ یکی از این آپشن ها، افزایش راه های کسب درآمد هست. یعنی شما برای سود گرفتن فقط نیاز به معامله نداشته باشید و با کارهای دیگه هم بتونید درآمد داشته باشید! مثلا صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، برای این کار 2 تا گزینه در نظر گرفته. شما در این صرافی می تونید با دعوت دوستان خودتون، تا آخر عمر از معاملات اون ها سود بگیرید! حتی می تونید این سود رو بین خودتون و دوستتون تقسیم کنید. علاوه بر این شما و کسانی که به دعوت شما در بیت ایمن ثبت نام می کنن، همگی وارد مسابقه 100 میلیونی این صرافی میشید و می تونید از جوایزش استفاده کنید. بیت ایمن علاوه بر داشتن همه موارد بالا، این 2 مورد رو هم به قابلیت های پرشمار خودش اضافه کرده که دیگه جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی مونه. ثبت نام و احراز هویت در این صرافی هم کار ساده ای هست و زمان زیادی از ما نمی گیره.

خرید ارز دیجیتال

حالا که با ویژگی های یک صرافی ارز دیجیتال خوب آشنا شدیم، میریم سراغ خرید ارز دیجیتال! الان دیگه با یک منبع بسیار خوب برای خرید ارز دیجیتال آشنا شدید و می تونید تصمیم بهتری در مورد معاملاتتون بگیرید. صرافی بیت ایمن 29 ارز دیجیتال پر طرفدار و آینده دار از جمله بیت کوین، اتریوم، کاردانو، پولکادات و یونی سواپ رو پشتیبانی می کنه و شما می تونید همه اون ها رو بخرید، بفروشید یا به هر حسابی که دوست داشت داشته باشید انتقال بدید. بعد از انجام خرید، دارایی شما در کیف پول مجازی که بیت ایمن در اختیار شما قرار میده ذخیره میشه. از اون جایی که کیف پول بیت ایمن سه امضایی هست و قابلیت اتصال به همه کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری رو داره، می تونید کوین هاتون رو به هر کیف پولی که می خواید منتقل کنید که پیش خودتون بمونه و خیالتون از همیشه راحت تر باشه. بیت ایمن کم ترین کارمزد رو هم در بین صرافی ها میگیره. کسانی که از سایت ترنجی و با لینک زیر ثبت نام کنن، 15% تخفیف کارمزد مادام العمر هم بهشون تعلق می گیره!

برای ثبت نام کلیک کنید

نوشته کدام صرافی ارز دیجیتال قابل اعتماد است؟! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code