امکان افزایش ۳۰ درصدی پهنای باند ایرانسل و همراه اول فراهم شد: باند ۲۳۰۰ مگاهرتزی 4G
1 min read

امکان افزایش ۳۰ درصدی پهنای باند ایرانسل و همراه اول فراهم شد: باند ۲۳۰۰ مگاهرتزی 4G

به احتمال زیاد شما هم این روزها با مشکل عدم پایداری شبکه 4G و جابه جا شدن بین شبکه های پایین تر مثل 3G و 2G دست و پنجه نرم می کنید. به جز این، اگر هم روی 4G باشید واقعا سرعت دانلود-آپلود و پینگ نامناسب تر از هر زمان دیگری است. این روزها هم که با قطعی برق شاهد قطعی آنتن موبایل و اینترنت آن هستیم. درباره سرعت اما خبر خوبی داریم. امروز گفته می شود که امکان افزایش ۳۰ درصدی پهنای باند ایرانسل و همراه اول فراهم شده است. این مهم به لطف اختصاص باند ۲۳۰۰ مگاهرتزی به ایرانسل و همراه اول ممکن خواهد بود.

افزایش ۳۰ درصدی پهنای باند ایرانسل و همراه اول

امروز ‏معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات در توییتر خود (که برای مردم ایران فیلتر است) اطلاع رسانی درباره اختصاص باند ۲۳۰۰ مگاهرتز LTE یا همان 4G به اپراتورهای همراه را انجام داد. البته اینجا نام ایرانسل و همراه اول دیده می شود و خبری درباره رایتل نیست.

متن توییت حسین فلاح جوشقانی به را می توانید اینجا ببینید:

امروز پروانه فرکانسی باند ۲۳۰۰مگاهرتز برای همراه اول و ایرانسل صادر شد. با نصب تجهیزات، ظرفیت شبکه‌ی پهن باند نسل ۴موبایل کشور، ۳۰درصد افزایش خواهد یافت. #گزارش_به_مردم

توییت حسین فلاح جوشقانی

به لطف این باند فرکانسی گفته می شود که تا ۳۰ درصد افزایش پهنای باند خواهیم داشت. این لزوما به افزایش ۳۰ درصدی سرعت ترجمه نمی شود اما می تواند باعث بهبود سرعت، پایداری بیشتر و پینگ کمتر شود. خب این البته منوط به نصب تجهیزات مربوطه می شود.

در حال حاضر اما گزارش های متعددی از کاربارن داریم که شبکه 4.5 (روی بعضی گوشی ها +4G یا LTE-A) در اکثر نقاط در دسترس نیست.

طرح مجلس درباره فضای مجازی در شرف تصویب: احراز هویت همه کاربران و حبس و جزای نقدی برای توزیع و انتشار فیلترشکن

نظر شما چیست؟ از وضعیت اینترنت همراه خود راضی هستید؟ اینترنت خود را از اپراتورهای همراه تامین می کنید یا اپراتورهای ثابت؟

نوشته امکان افزایش ۳۰ درصدی پهنای باند ایرانسل و همراه اول فراهم شد: باند ۲۳۰۰ مگاهرتزی 4G اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code