قیمت تارا دنده ای ایران خودرو تیر ۱۴۰۰ مشخص شد
1 min read

قیمت تارا دنده ای ایران خودرو تیر ۱۴۰۰ مشخص شد

خودرو تارا جدیدترین محصول ایران خودرو است. این محصول در مدل های دنده ای و اتوماتیک از پیش ثبت شده و حالا به مشتریان تحویل داده شده است. پیش از این تخمینی از قیمت این خودرو زده شده بود. حالا اما قیمت تارا دنده ای ایران خودرو تیر ۱۴۰۰ مشخص شده است.

قیمت تارا دنده ای ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

متقاضیان این خودرو شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ثبت نام کرده اند. موعد تحویل خودرو تارا آن ها تیر تا دی ۱۴۰۰ تایین شده است. حالا تیر ماه است و سری اول خودروها تحویل داده می شود. همزمان با تحویل این خودروها شاهد مشخص شدن قیمت آن هم هستیم.

تارا ایران خودرو با شرایط زیر به مشتریانی که موعد تحویل آن ها تیر ۱۴۰۰ است تحویل داده می شود:

  1. ۱- قيمت مبنا: 290،472،900 تومان
  2. ۲- تحويل 30 روزه
  3. ۳- مبلغ واریزی در زمان ثبت نام: 143،550،000 تومان
  4. ۴- مبلغ تسویه حساب: 146،922،900 تومان

پروژه K132 ایران خودرو یا تارا

ایران خودرو تارا به پیشرانه EC5 مجهز است و ۱۱۰ اسب بخار با ۱۵۰ نیوتن متر را در اختیار راننده می گذارد. جعبه دنده ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را به چرخ های جلوی تارا دارند. این خودرو یک سدان رده C و متوسط به حساب می آید و در نمونه فول آپشن به استارت دکمه ای، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، کامپیوتر سفر، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، رینگ آلومینیومی، سنسور نور و باران، تریم داخلی چرم و پارچه، صندلی برقی راننده، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سانروف، چهار کیسه هوا و… مجهز است.

نظر شما درباره قیمت تحویل تارا برای تیر ۱۴۰۰ چیست؟

نوشته قیمت تارا دنده ای ایران خودرو تیر ۱۴۰۰ مشخص شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code