پیکسل ۶ XL نام اصلی پرچمدار گوگل است؛ پسوند Pro در کار نیست!
1 min read

پیکسل ۶ XL نام اصلی پرچمدار گوگل است؛ پسوند Pro در کار نیست!

پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو، دو گوشی هستند که نام آن‌ها را در شایعات زیاد شنیده‌ایم. اما صبر کنید. ظاهراً باید اصلاح کنیم؛ پیکسل ۶ XL گوشی است که قرار است شایعات زیادی را از آن مشاهده کنیم. چرا که دیگر خبری از پیکسل ۶ پرو نیست. آن هم به دلیل استفاده مجدد از پسوند XL در سری پیکسل ۶! در ادامه، به جزئیات استفاده مجدد از پسوند XL در سری Pixel 6 خواهیم پرداخت.

خبری از پسوند Pro نیست و پیکسل ۶ XL نام پرچمدار گوگل است

دیروز بود که در مورد تصویر زنده پیکسل ۶ پرو صحبت کرده بودیم. در این تصویر زنده، ما جزئیاتی را از پرچمدار اصلی گوگل در سال جاری میلادی شاهد هستیم. اما ظاهراً بهتر است بگوییم تصویر زنده Pixel 6 XL! ما پیش‌تر گفته بودیم که ممکن است پسوند Pro در گوشی‌های پیکسل، جایگزین پسوند XL شود.

به پیکسل ۶ گوگل و طراحی خاص آن سلام کنید جایگزینی پسوند XL با Pro

بله، گویا گوگل قصد استفاده از پسوند جدید Pro را برای پرچمدار خود ندارد. به نقل از XDA Developers، ما از قبل می‌دانیم که سری پیکسل ۶ در راه است. این سری، متشکل از دو عضو است: نسخه استاندارد و نسخه. “‌Pro“! ما در مورد طراحی، مشخصات فنی و بسیاری از جزئیات این گوشی‌ها، اطلاعاتی گسترده در اختیار داریم. اما ظاهراً در مورد نام نسخه Pro اشتباهی وجود دارد. بر اساس اطلاعات لو رفته از سوی خود گوگل، خبری از نسخه Pro نیست. بلکه نام حقیقی پرچمدار این کمپانی، پیکسل ۶ XL است.

اخیراً گوگل مراسمی جدید را برای توسعه دهندگان بازی‌ها برگزار کرد. در طی این مراسم، از ویژگی‌های مختلفی رونمایی شد. از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به ویژگی “Play as you download” اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی، شما می‌توانید حتی با وجود دانلود نیمه کاره یک بازی، به انجام آن بپردازید که ویژگی جذابی است. همچنین API های جدید مخصوص بازی، به کاربران اجازه می‌دهند تا عملکرد بازی را بهتر از قبل کنند. همچنین حالت بازی جدید اندروید ١٢، اجازه می‌دهد تا عملکرد بازی‌ها بهینه‌تر شود.

چرا که تولید کنندگان، راحت‌تر می‌توانند محصولات خود را برای اجرای بازی بهینه سازی کنند و با توسعه دهندگان به سادگی ارتباط برقرار کنند. به همین صورت، توسعه دهندگان مشتاق می‌توانند برای همکاری با کمپانی‌ها و استفاده از ویژگی Game Mode اندروید، به آن‌ها پیام دهند یا فرمی را پر کنند تا وارد یک همکاری شوند. این موضوع، شامل حال خود Google نیز می‌شود. گوگل این امر را برای گوشی‌های جدید سری Pixel خود به انجام رسانده است. حال، فرم منتشر شده از سوی گوگل، اطلاعات جالبی را در اختیار ما می‌گذارد.

نام Pixel 6 XL در فرم گوگل

نام Pixel 6 XL در فرم گوگل

بر اساس این فرم که از سوی گوگل منتشر شده است، نام دو پرچمدار بعدی این کمپانی مشخص شده است. این نام‌ها، پیکسل ۶ و پیکسل ۶ XL هستند. با توجه به این فرم و رسمی بودن آن، به راحتی وجود نام Pixel 6 Pro رد می‌شود. بنابراین، نام پرچمدار جدید گوگل، Pixel 6 XL خواهد بود. برخی از کاربران فکر می‌کنند که Pixel 6 Pro، عضو سوم این خانواده است. اما باید بگوییم که Pixel 6 XL، در واقع همان Pixel 6 Pro می‌باشد. حتی ممکن است این فرم، یک خطا بوده باشد و نویسنده، قصد تایپ Pixel 4 و Pixel 4 XL را داشته باشد! در کل، هنوز قضیه وجود Pixel 6 Pro منتفی نیست.

نظر شما در مورد این تغییر نام احتمالی چیست؟ پسوند Pro را بیشتر می‌پسندید یا XL را؟

نوشته پیکسل ۶ XL نام اصلی پرچمدار گوگل است؛ پسوند Pro در کار نیست! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code