هواوی P50 Pro با شارژ ۱۰۰ وات در مدت ۲۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود
1 min read

هواوی P50 Pro با شارژ ۱۰۰ وات در مدت ۲۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود

چند روز پیش، هواوی رسماً اعلام کرد که نسل جدید تلفن‌های همراه پرچمدار خود با نام Huawei P50 را به‌صورت رسمی در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۰ رونمایی خواهد کرد. همچنین باتوجه به گمانه‌زنی‌ها و شایعات مختلف از قبل می‌دانیم که این سری، حداقل سه مدل شامل P50 Pro ،P50 و +P50 Pro خواهد داشت. در میان آنها اما، هواوی P50 استاندارد از شارژ سریع ۶۶ وات استفاده می‌کند؛ درحالی‌که انتظار می‌رود نسخه‌های پیشرفته‌تر Pro و +Pro به شارژ فوق سریع ۱۰۰ وات مجهز شوند. طبق آخرین گزارش، این شارژر می‌تواند ۱۰۰٪ ظرفیت باتری دستگاه را در مدت ۲۰ دقیقه پر کند.

شارژ ۱۰۰ وات هواوی P50 Pro

به گزارش gizchina، از نظر فناوری شارژ سریع، 100W یکی از بالاترین‌ها در این صنعت می‌باشد. با این وجود، نمونه ۲۰۰ وات شیائومی نوید شارژ کامل در مدت زمان 8 دقیقه را می‌دهد. این اولین شارژری خواهد بود که در کمتر از 10 دقیقه، باتری دستگاه را به‌صورت کامل پر می‌کند. با این حال، باید توجه داشته باشیم که زمان شارژ کامل، تابعی از ظرفیت باتری است. درنتیجه و باتوجه به مدت زمان بیشتر شارژ کامل هواوی، علاوه‌بر سرعت پایین‌تر شارژ می‌توان اینگونه برداشت کرد که در این سری، از باتری با ظرفیت بالاتر نیز استفاده شده است.

از نظر پیکربندی داخلی، سری P50 هواوی ممکن است از یک ترکیب دو پلتفرمی استفاده کند؛ بدین صورت که یکی از نسخه‌های آن از تراشه Snapdragon 888 4G استفاده کرده، درحالی‌که نسخه دیگر از پردازنده Kirin 9000 5G بهره می‌برد. این تصمیم به‌علت آنست که ذخیره تراشه Kirin 9000 هواوی پس از استفاده در سری میت ۴۰ و میت ایکس ۲، در حال تمام شدن است.

شارژ ۱۰۰ وات هواوی P50 Pro

سری P50 ممکن است از یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی OLED با رزولوشن +FHD و رفرش ریت 120 هرتز استفاده کند. ماژول دوربین عقب در گوشه بالا و سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته که شامل دو حلقه بوده و درمجموع میزبان ۴ عدد از دوربین‌های دستگاه می‌باشد. سبک طراحی پشتی گوشی، به سری Nova 8 همین شرکت شباهت فراوانی دارد.

درحال‌حاضر، تقریباً مسلم است که گوشی‌های P50 با سیستم HarmonyOS 2.0 به‌صورت از پیش نصب شده وارد بازار می‌شوند. با این حال، انتظار می‌رود که هواوی برای سیستم‌عامل موجود در جدیدترین پرچمداران خود، ویژگی‌های انحصاری را در نظر گرفته باشد.

حسگر دوربین هواوی پی ۵۰ از نوع Ultra-High Pixels با سایز 1/1.18 اینچی خواهد بود

نظر شما درباره شارژ ۱۰۰ وات هواوی P50 Pro و مدت زمان پر شدن باتری آن در عرض ۲۰ دقیقه چیست؟

نوشته هواوی P50 Pro با شارژ ۱۰۰ وات در مدت ۲۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code