جنس بدنه آیفون ۱۴ پرو مقاوم ترین در بین گوشی های موبایل خواهد بود
1 min read

جنس بدنه آیفون ۱۴ پرو مقاوم ترین در بین گوشی های موبایل خواهد بود

هنوز به معرفی آیفون ۱۳ نرسیده‌ایم که خبرهایی از آیفون ۱۴ و جنس بدنه آن به گوش می‌رسد. گویا اپل قصد دارد در آیفون ۱۴ پرو تغییرات خاصی را در جنس بدنه این دستگاه اعمال کند. یعنی جنس بدنه آیفون ۱۴ آلیاژ تیتانیوم خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیا جنس بدنه آیفون ۱۴ پرو آلیاژ تیتانیوم خواهد بود؟

بنابر اخبار و گزارش‌های منتشر شده، شرکت اپل در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از تیتانیوم در مدل‌های پرو آیفون ۱۴ خود است. این خبر ضمن یادداشتی از دفتر JP Morgan Chase در کشور چین که از سرمایه گذاران اپل نیز می‌باشد، منتشر شده است. آلیاژ تیتانیوم را می‌توان روی قاب بیرونی یا شاسی داخلی دستگاه و یا هردو بخش استفاده کرد. البته این اولین باری نیست که اپل دست به استفاده از این آلیاژ می‌زند. پیش از این شاهد استفاده از تیتانیوم در محصولاتی همچون Apple Card و اپل واچ بوده‌ایم.

حذف ناچ در آیفون ۱۴ محتمل است

سری آیفون ١۴ دارای حسگر TouchID خواهد بود؛ آیفون SE 2022 با 5G معرفی می‌شود

فلز تیتانیوم در عین سبک‌تر بودن، از اکثر فلزات دیگر مقاوم‌تر است. به عنوان مثال مقاومت تیتانیوم در برابر زنگ زدگی، سه برابر فولاد است. با این وجود مستعد لکه گرفتن است و شاید در این مورد جالب عمل نکند. به نظر می‌رسد که اپل با اتصال تیتانیوم به فلزی دیگر در یک آلیاژ، استفاده از این فلز را در محصول نسل آینده خود یعنی آیفون ۱۴ پیگیری خواهد کرد. بنابر اخبار و اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده، به نظر می‌رسد این فلز فقط برای نسخه‌های Pro این دستگاه استفاده خواهد شد.

وب‌سایت خبری gsmarena، بر اساس یادداشت‌های ذکر شده از JP Morgan Chase، ادعا می‌کند که فضای داخلی آیفون ۱۴ نسبت به آیفون ۱۳ تغییرات بیشتری خواهد داشت. همچنین قرار نیست شاهد حضور یک نسخه Mini نیز باشیم. فقط دو نسخه ۶.۱ اینچی و دو نسخه ۶.۷ اینچی از این محصول عرضه خواهد شد.

لنز پریسکوپی آیفون ١۴ با فناوری مشابه Folded Zoom سامسونگ ساخته می‌شود

دوربین پریسکوپی آیفون ۱۴ در جدیدترین پتنت این شرکت دیده شد

نظر شما در مورد جنس بدنه آیفون ۱۴ پرو چیست؟ آیا موافق استفاده اپل از فلزات جدیدی همچون آلیاژ تیتانیوم در آیفون هستید؟ استفاده از این فلز، سبک شدن دستگاه را در پی خواهد داشت، اما مستعد جذب لکه و اثر انگشت است، با توجه به این مسئله آیا آن را خریداری خواهید کرد؟

نوشته جنس بدنه آیفون ۱۴ پرو مقاوم ترین در بین گوشی های موبایل خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code