آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ٨ بر پایه اندروید ١١ ارائه شد
1 min read

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ٨ بر پایه اندروید ١١ ارائه شد

ردمی و سری نوت این کمپانی، نام‌هایی هستند که آن‌ها را همراه با شیائومی به یاد می‌آوریم. همان طور که می‌دانید، سری ردمی نوت ٨ بسیار محبوب است. به دلیل همین محبوبیت است که ما این گوشی را به خوبی می‌شناسیم. حال، جدیدترین به روزرسانی ردمی نوت ٨ ارائه شده است. در ادامه جزئیات آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ٨ را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ٨ به صورت نهایی ارائه شد

ردمی نوت ٨ در سال ٢٠١٩ میلادی رسماً رونمایی شد. این گوشی، دارای مشخصات برجسته‌ای همچون دوربین اصلی چهارگانه ۴٨ مگاپیکسلی و تراشه ١١ نانومتری Snapdragon 665 بود. ردمی نوت ٨ در ابتدا با سیستم عامل اندروید ٩ ارائه شده بود.

ردمی نوت ۸ (Redmi Note 8) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی چهارگانه و اسنپدراگون ۶۶۵ به قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد

به گزارش Gizmochina، ردمی نوت ٨ یکی از گوشی‌های جذاب در رنج قیمتی خود بود. این گوشی، یکی از پر فروش‌ترین محصولات ردمی به شمار می‌آورد. حال، ما یک خبر مهم و جذاب برای کاربران این گوشی پر فروش داریم. باید بگوییم که آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ٨ هم اکنون ارائه شده است. به همین ترتیب، اجازه دهید تا جزئیات بیشتری را با شما در میان بگذاریم. در ابتدا، رابط کاربری MIUI 12.5 برای ردمی نوت ٨ در چین هم اکنون قابل دسترسی است. نسخه فریمور این به روزرسانی، “V12.5.1.0.RCOCNXM” تغییر یافته است. هم اکنون این به روزرسانی، به صورت بتا استیبل ارائه شده است. شما می‌توانید این به روزرسانی را مدتی بعد به صورت نهایی نیز دریافت کنید.

شایان ذکر است که ردمی نوت ٨، در ابتدا با اندروید ٩ ارائه شد. این گوشی بعداً آپدیت اندروید ١٠ و اندروید ١١ را نیز دریافت کرد. در نهایت، امروز نوبت به ارائه آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ٨ رسیده است. شیائومی همچنان به روزرسانی سیستم عامل اندروید ١١ را برای رام‌های دیگر Redmi Note 8 ارائه نکرده است. این موضوع سبب نارضایتی بسیاری از خریداران ردمی نوت ٨ شده است. به طور مثال، ردمی نوت ٨ رام هند همچنان از اندروید ١٠ استفاده می‌کند. تاریخ وصله امنیتی این گوشی نیز برای ماه‌ها پیش است. گویا ردمی ارائه به روزرسانی برای این گوشی را فراموش کرده است!

باید بگوییم که تنها رام اروپا یا همان EEA ردمی نوت ٨ هم اکنون مجهز به سیستم عامل اندروید ١١ می‌باشد. به همین ترتیب، دیگر رام‌ها می‌بایست منتظر دریافت به روزرسانی MIUI 12.5 به همراه اندروید ١١ باشند. متأسفانه نمی‌توان گفت که ردمی دقیقاً چه زمانی این به روزرسانی را برای دیگر مناطق نیز ارائه می‌کند. اما می‌توان پیش بینی کرد که طی چند روز یا چند هفته آتی، چنین اتفاقی بالأخره رخ بدهد.

نظر شما در مورد این تأخیر ردمی در ارائه به روزرسانی‌ها چیست؟ آیا از وضعیت دریافت آپدیت گوشی شیائومی خود راضی هستید؟ رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت کرده‌اید؟

نوشته آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ٨ بر پایه اندروید ١١ ارائه شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code