شیائومی ١٢ (Xiaomi Mi 12) با ۳ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بر می‌گردد!
1 min read

شیائومی ١٢ (Xiaomi Mi 12) با ۳ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بر می‌گردد!

واقعاً مشخص نیست که باید کدام شایعه را باور کرد. دیروز یک شایعه، امروز یک شایعه و فردا یک شایعه دیگر منتشر می‌شود که قبلی را رد می‌کند. اکنون، خبری جدید از Xiaomi 12 یا همان Xiaomi Mi 12 سابق منتشر شده است. گفته می‌شود که شیائومی ١٢، با سنسور اصلی ۵٠ مگاپیکسلی باز خواهد گشت. همچنین این گوشی به لنز پریسکوپ تله فوتو تجهیز می‌شود.

شیائومی ١٢ با سیستم دوربین پیشرفته‌تری به جنگ رقبا خواهد آمد!

چند روز پیش، از مشخصات لو رفته سری Xiaomi 12 صحبت کردیم. ظاهراً قرار است یکی از این گوشی‌ها، دارای سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی باشند.

شیائومی Mi 12 Ultra و Mi 12 با دوربین ۵٠+۵٠+٢٠٠ مگاپیکسلی معرفی می‌شوند

اما دیروز، بر اساس یک تصویر فهمیدیم که ممکن است شیائومی از سنسور اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی در این گوشی بهره گیری کند. در نهایت و به نقل از Sparrowsnews، گوشی Xiaomi 12 قرار است از سنسور اصلی ۵٠ مگاپیکسلی استفاده کند! آخرین نسل گوشی‌های پرچمدار شیائومی، یعنی سری Mi 11، مجهز به تراشه Snapdragon 888 بود. اما نسل جدید پرچمداران شیائومی، خود را با تراشه SM8450 یا همان Snapdragon 898 نمایش می‌دهند. این تراشه قدرتمند، دارای بهبود عملکرد ٢٠ درصدی نسبت به قبل، لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ و هسته‌هایی با معماری ARMv9 خواهد بود.

تراشه Snapdragon 898 با لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ و ٢٠ درصد بهبود عملکرد معرفی می‌شود

اما آیا شیائومی در بخش سیستم دوربین نیز پیشرفتی دارد؟ خب، ظاهراً بله! امروز افشاگر معروف ویبو یعنی Digital Chat Station، از جزئیات دوربین شیائومی ١٢ صحبت کرد. این افشاگر، گفت که Xiaomi 12 با دوربین اصلی سه گانه ۵٠+۵٠+۵٠ مگاپیکسلی در راه است! در این گوشی، لنز فوق عریض و ماکرو موجود خواهند بود. احتمالاً این سنسورها، ترکیبی از سنسورهای ISOCELL GN1/GN2 سامسونگ و IMX766 سونی هستند. او همچنین گفت که لنز پریسکوپ تله فوتو با زوم ١٠ برابری اپتیکال برای Xiaomi 12 تست شده است. اما شیائومی در حال حاضر قصد دارد تا زوم پریسکوپی ۵ برابری را در گوشی جدید خود فراهم کند. اگر این طور باشد، Xiaomi 12 یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسل قبل نود خواهد بود.

در نهایت، وی گفت که این پارامترها، هنوز در دست توسعه هستند. بنابراین، به تولید انبوه نرسیده‌اند و ممکن است دچار تغییراتی شوند. انتظار می‌رود که با توجه به این ارتقاء، نسل جدید پرچمدار شیائومی نسبت به قبل از پیشرفت‌های بسیار زیادی برخوردار شود و در تمام سناریوها موفق ظاهر شود. نسخه اولترای این گوشی نیز با سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی ارائه خواهد شد. از سوی دیگر، این گوشی اولین دستگاه شیائومی با فناوری LTPO نمایشگر خواهد بود. رفرش ریت آن، به صورت هوشمند از ١ تا ١٢٠ هرتز تنظیم می‌شود. در نتیجه، احتمالاً شیائومی ١٢ یک گوشی کم نقص خواهد بود.

نظر شما در مورد مشخصات لو رفته جدید از پرچمدار شیائومی چیست؟ آیا این مشخصات برای شما جذاب هستند؟ کدام پارامتر این گوشی را بیشتر می‌پسندید؟

نوشته شیائومی ١٢ (Xiaomi Mi 12) با ۳ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بر می‌گردد! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code