میزان فروش آنر در چین از شیائومی و اپل نیز سبقت گرفت!
1 min read

میزان فروش آنر در چین از شیائومی و اپل نیز سبقت گرفت!

آنر تا چند ماه نتوانست از محصول شاخص و جدیدی رونمایی کند. این موضوع، به دلیل جدا شدن از هواوی و ضعیف بودن تشکیلات آنر در ابتدا بود. اما آنر پس از مدتی خواب زمستانی، بازگشته است تا عملکرد قدرتمندی را ثبت کند. به طوری که میزان فروش آنر در چین، از شیائومی و اپل سبقت گرفته است!

میزان فروش آنر در چین از اپل و شیائومی پیشی گرفته است؛ آنر اکنون برند سوم بزرگ‌ترین بازار موبایل جهان است!

پیش از این، در ترنجی دیدیم که آنر با افزایش فروش محصولات خود مواجه شده است. این افزایش فروش، سبب به وجود آمدن تغییراتی قابل توجه در بازار چین شده بود.

افزایش فروش آنر پس از بازگشت و وقوع تغییراتی در بازار موبایل چین

به نقل از Gizmochina، آنر به سومین برند گوشی‌های هوشمند در چین تبدیل شده است. این کمپانی چینی توانسته است با پشت سر گذاشتن شیائومی و اپل، به جمع سه برند برتر تولید کننده گوشی‌های هوشمند بپیوندد! به گزارش China Daily، ویوو و اوپو هم اکنون رتبه‌های اول و دوم بازار چین را در اختیار دارند. میزان فروش آن‌ها در فصل قبلی در بازار چین، برابر با ۵.۶ و ۵.٣ میلیون دستگاه بوده است. در همین حین، شیائومی با فروش ٣.٩ میلیون دستگاه چهارم شد. اپل نیز توانست در این مدت حدود ٣ میلیون دستگاه آیفون بفروشد و رتبه پنجم را تصاحب کند. همان طور که می‌دانید، آنر سال گذشته از هواوی جدا شد. اما این برند، مجدداً به بازار موبایل بازگشت. در نهایت، آنر به برند سوم بازار موبایل چین بدل شده است.

آنر مجیک ٣ پرو پلاس

پس از استقلال کامل آنر از هواوی و در ابتدای آن دوران، آنر تنها ٣ درصد از سهم بازار چین را در اختیار داشت. اما آنر توانست با فعالیت مناسبی که داشت، مجدداً به بازی برگردد. سری Magic 3، اعلانی برای رقبا در بخش گوشی‌های پریمیوم بود. هم اکنون، آنر جایگاه خود را در این بازار تثبیت کرده است. آنر توانسته است نسبت به سال گذشته، ٢٨.۶ درصد افزایش فروش داشته باشد. میزان گوشی‌های فروخته شده توسط این کمپانی نیز به طور سالانه برابر با ٢۶.٨۶ میلیون است.

شایان ذکر است که به حرکت درآورنده این چرخ، گوشی‌های 5G آنر بوده‌اند. در واقع از بین گوشی‌های فروخته شده این کمپانی در این بین، ٢٢.٨ میلیون دستگاه یا ٨٠ درصد سهم کل، مربوط به گوشی‌های 5G بوده است. در همین حین، آنر در حال همکاری با برندهایی مانند کوالکام و مدیاتک است. مدیاتک مانند آنر، سهم خود را به شدت در بازار تراشه‌ها افزایش داده است.

نظر شما در مورد میزان فروش آنر در چین چیست؟ آیا این کمپانی می‌تواند به رتبه اول نیز تبدیل شود؟ فکر می‌کنید دلیل محبوبیت آنر چیست؟

نوشته میزان فروش آنر در چین از شیائومی و اپل نیز سبقت گرفت! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code