تیزر رسمی Xiaomi 11T Pro منتشر شد: تأیید شارژر ١٢٠ واتی!
1 min read

تیزر رسمی Xiaomi 11T Pro منتشر شد: تأیید شارژر ١٢٠ واتی!

شیائومی تنها چند روز دیگر از سری جدید گوشی‌های خود به صورت جهانی رونمایی می‌کند. سری شیائومی ١١ تی نیز جزوی از همین رویداد است. به همین ترتیب، شیائومی به تازگی شروع به انتشار تیزرهای سری 11T خود کرده است. تیزر رسمی Xiaomi 11T Pro نیز با نکاتی جذاب منتشر شده است.

تیزر رسمی Xiaomi 11T Pro با تأکید بر شارژر ١٢٠ واتی منتشر شد

چندی پیش، رندر رسمی سری شیائومی ١١ تی منتشر شد. این رندرها، پیش از رونمایی رسمی این سری منتشر شده‌اند و چشم انداز کاملی از طراحی این گوشی‌ها را به ما می‌دهند.

رندر سری Xiaomi 11T منتشر شد: سه رنگ بندی و تأیید تصاویر قبلی

حال شیائومی به صورت رسمی از برخی جزئیات شیائومی ١١ تی پرو پرده برداشته است. این گوشی، قرار است یک دستگاه بالا رده و مشخصاتی جذاب باشد. پیش از این، در شایعات شنیده بودیم که Xiaomi 11T Pro قرار است از شارژر ١٢٠ واتی پشتیبانی کند. اما اکنون بر اساس گزارش EqualLeaks، تیزر رسمی Xiaomi 11T Pro منتشر شده است. در ابتدا، این تیزر حول محور مراسم ٢۴ شهریور شیائومی منتشر شده است. در این مراسم، قرار است تا ما شاهد رونمایی از محصولاتی جذاب و جدید از سوی شیائومی باشیم. مشخص نیست که دقیقاً چه محصولاتی در این مراسم بزرگ رونمایی می‌شوند.

اما شیائومی برای اولین بار از جزئیات یکی از دستگاه‌های حاضر در این مراسم صحبت به میان آورده است. به همین صورت، ما می‌دانیم نام گوشی رده بالای بعدی شیائومی، در واقع Xiaomi 11T Pro است. این دستگاه، دارای ویژگی‌های جذابی خواهد بود. در همین حین، شیائومی رسماً تأیید کرده است که دیگر خبری از استفاده پیشوند Mi در گوشی‌های این کمپانی نخواهد بود. اما دقیقاً چه موردی در تیزر رسمی Xiaomi 11T Pro ذکر شده است؟ خب، شما می‌توانید این تیزر را تماشا کنید.

این تیزر، در همان ابتدا شارژر ١٢٠ واتی را برای شیائومی ١١ تی پرو تأیید می‌کند. در همین راستا، این گوشی اولین دستگاه شیائومی در بازار جهانی خواهد بود که به شارژر ١٢٠ واتی تجهیز می‌شود! استفاده این شارژر در جعبه، می‌توان جذابیت‌های این گوشی را دو چندان کند. ما پیش از این شاهد عرضه گوشی‌هایی مانند می میکس ۴ و می ١٠ اولترا با این توان شارژر در بازار جهانی نبوده‌ایم. شارژر ١٢٠ واتی این دستگاه، یک نقطه قوت جذاب است. اما این موضوع، به شرطی است که قیمت دستگاه بیش از حد افزایش پیدا نکند! همچنین باید منتظر باشیم تا ببینیم که شیائومی در مورد تولید حرارت زیاد شارژرهای ١٢٠ واتی، چه تدابیری را می‌اندیشد.

نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ آیا از شارژری با چنین توانی استقبال می‌کنید؟ فکر می‌کنید شیائومی ١١ تی پرو با این شارژر، چه برچسب قیمتی داشته باشد؟

نوشته تیزر رسمی Xiaomi 11T Pro منتشر شد: تأیید شارژر ١٢٠ واتی! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code